Твоят личен маркетинг екип

Първият фокус на Anomaly е да позиционира клиентите си пред най-голям брой заинтересовани очи

Твоят личен маркетинг екип
Твоят личен маркетинг екип
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Няма хора!" - това е днес възклицанието на много от собствениците на бизнес и ръководителите в корпоративния сегмент. Независимо дали говорим за работници в производството, висококвалифицирани технически кадри или креативни таланти - способните хора са дефицит. А при креативните професии като маркетинг и реклама възниква още един въпрос: работи ли креативното?

За да може да достави реален бизнес резултат, креативността трябва да бъде организирана в специализирани ежедневни процеси с нужда от задълбочено обучение и постоянна ръка върху пулса на актуалната комуникационна обстановка. Това изисква огромни усилия от страна на мениджмънта на който и да е бизнес. И допълнително усложнява вече трудната задача с намиране на таланти.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

"Няма хора!" - това е днес възклицанието на много от собствениците на бизнес и ръководителите в корпоративния сегмент. Независимо дали говорим за работници в производството, висококвалифицирани технически кадри или креативни таланти - способните хора са дефицит. А при креативните професии като маркетинг и реклама възниква още един въпрос: работи ли креативното?

За да може да достави реален бизнес резултат, креативността трябва да бъде организирана в специализирани ежедневни процеси с нужда от задълбочено обучение и постоянна ръка върху пулса на актуалната комуникационна обстановка. Това изисква огромни усилия от страна на мениджмънта на който и да е бизнес. И допълнително усложнява вече трудната задача с намиране на таланти.

Да влезе аномалията: буквално и преносно, за да се справиш с всеобщо предизвикателство, трябва да направиш нещо различно от другите. Да предизвикаш аномалия. ANOMALY.BG възниква през 2018 г. в отговор на твърде скъпите, бавни и неефективни методи за заснемане на рекламно съдържание и дистрибутирането му в скъпи класически медийни формати. Първият фокус на компанията е да позиционира клиентите си пред най-голям брой заинтересовани очи по адекватен и естествен за зрителя начин в социалните мрежи. Паралелно с това развива собствен капацитет за заснемане на рекламното съдържание, за да има винаги свежи и релевантни послания. А днес вече е надеждният one-stop-shop за всички маркетингови нужди на клиентите си.

"В пандемичния период пазарът започна да търси много повече гъвкавост. Да се поддържа солиден маркетингов отдел на заплата се превърна в корпоративен лукс. Да го управляваш ефективно - в мисия невъзможна, когато си зает с другите операции на бизнеса", споделя съоснователят на Anomaly Йордан Георгиев. За ефективната комуникация вече е необходим комплексен екип: бранд специалисти, експерти в социалните мрежи, фотографи, оператори, продуценти и монтажисти, дизайнери, мениджъри на рекламни бюджети и ефективно ръководно тяло, което да ги организира. Anomaly влиза в бизнеса ти и свършва работата от А до Я (оттам и АномалиЯ). Цял отбор от тренирани професионалисти става твой собствен маркетинг екип и започва да доставя резултати със скорост, размах и висока ефективност. Клиентите преминават през доказано работещ и систематичен onboarding процес и задължителна концепция, средносрочно и дългосрочно планиране. И го правят с доверие - защото "Аномалиите" изцяло ще поемат контрол върху мегафона на бизнеса ти, за да разкажат на света твоята история по най-добрия начин.

"Днес изречението "работата ни се вижда" стана като икона както за качеството, така и за ефективността на Anomaly", казва основателят на компанията Христомир Витанов-Мъро. За 4 години ANOMALY.BG се превърна в машина, която направи така, че над 150 бранда в десетки индустрии да постигнат своята комуникационна аномалия. Капацитетът непрекъснато расте с нови таланти, инвестиции в оборудване и инфраструктура. Днес по всяко време Anomaly смело може да заяви: "Хора има и те са при нас на твое рaзположение!"