Social Freaks обединява изкуство и логика в рекламните кампании на клиентите си

Елица Михайлова, основател и криейтив директор на базираната в Пловдив творческа агенция

Елица Михайлова, основател и криейтив директор на Social Freaks
Елица Михайлова, основател и криейтив директор на Social Freaks
Елица Михайлова, основател и криейтив директор на Social Freaks
Елица Михайлова, основател и криейтив директор на Social Freaks
Визитка

Елица Михайлова
е основател и криейтив директор на базираната в Пловдив творческа агенция Social Freaks. Тя е бакалавър от СУ "Св. Климент Охридски", има и MBA по маркетинг към City University of Seattle. Започва пътя си на предприемач в малко уеб дизайн студио в София, когато е на 19 години. С екипа си работи върху десетки кампании, а агенцията, базирана в Пловдив, има в портфолиото си над 90 клиента. Михайлова е лектор и жури на конференции и конкурси в сектора на комуникациите, маркетинга и рекламата.

Social Freaks е създадена през 2011 г. в София с идеята да работи като агенция за поддържане на профили за клиенти в социалните медии. Успехите й с креативни кампании развиват компанията до творческа агенция. През 2015 г. агенцията се премести в Пловдив и от тогава до сега работи като единствената криейтив агенция извън София.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Визитка

Елица Михайлова
е основател и криейтив директор на базираната в Пловдив творческа агенция Social Freaks. Тя е бакалавър от СУ "Св. Климент Охридски", има и MBA по маркетинг към City University of Seattle. Започва пътя си на предприемач в малко уеб дизайн студио в София, когато е на 19 години. С екипа си работи върху десетки кампании, а агенцията, базирана в Пловдив, има в портфолиото си над 90 клиента. Михайлова е лектор и жури на конференции и конкурси в сектора на комуникациите, маркетинга и рекламата.

Social Freaks е създадена през 2011 г. в София с идеята да работи като агенция за поддържане на профили за клиенти в социалните медии. Успехите й с креативни кампании развиват компанията до творческа агенция. През 2015 г. агенцията се премести в Пловдив и от тогава до сега работи като единствената криейтив агенция извън София.

Social Freaks е добре разпознаваема в работата си с индустрия и B2B, недвижими имоти и инвестиционни компании, търговски центрове, ритейл брандове и паркове, FMCG, автомобилни брандове, финансов сектор, хранителни добавки и здраве, туризъм - за компании в региона на Пловдив и цялата страна.

Клиентите на творческата агенция й се доверяват за избора на име, лого, слоган, бранд идентичност. Oсновната стойност на Social Freaks е в създаването на креативни концепции за цялостни кампании в офлайн и онлайн среди. Други услуги включват анализиране на пазара, конкуренцията и разработването на комуникационни стратегии. Екипът на компанията поддържа присъствие в социалните медии за разнородни брандове, работи с инфлуенсъри, провежда дигитални кампании и онлайн реклама, разработва корпоративни уебсайтове и други уеб проекти.

Екипът от специалисти на творческата агенция обединява изкуството и логиката в рекламните кампании, които създава. Компанията се гордее, че работи с разписани и утвърдени процеси и процедури, които гарантират предоставянето на стандарт за качество на всяка услуга, която извършва.

Компанията се гордее и с най-добре развитото портфолио и блог на творческа агенция в България, който включва над 100 case studies. Агенцията развива своя собствена платформа за обучения на маркетинг мениджъри и специалисти, както и екипи от средни и големи компании. Чрез "Маркетинг под тепетата Academy" организира събития, в които представя различни теми и гост-лектори с международен професионален опит в областта на маркетинга и рекламата. Компанията поддържа и Facebook група със същото име - "Маркетинг под тепетата", която цели да обедини всички специалисти в областта на маркетинга и рекламата в Пловдив и региона.