Rolls-Royce с рекордни продажби в 199-годишната си история
Голяма роля за това играе възобновеният интерес към марката в САЩ
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Британският автомобилен производител Rolls-Royce обяви, че е постигнал рекорд в продажбите на коли през изминалата година. Общият брой на продадените превозни средства е 6021, което е ръст от 8% спрямо 2021 г. Това е и най-високият резултат в 119-годишната история на компанията.
- Tesla отчете рекордни продажби за последното тримесечие, но не оправда очакванията
- Недостигът на чипове в автомобилната индустрия ще продължи поне и през 2023 г.
Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните плановеБританският автомобилен производител Rolls-Royce обяви, че е постигнал рекорд в продажбите на коли през изминалата година. Общият брой на продадените превозни средства е 6021, което е ръст от 8% спрямо 2021 г. Това е и най-високият резултат в 119-годишната история на компанията.
- Tesla отчете рекордни продажби за последното тримесечие, но не оправда очакванията
- Недостигът на чипове в автомобилната индустрия ще продължи поне и през 2023 г.
Около една трета от продажбите са в САЩ, докато една четвърт са в Китай и една пета в Европа. Продажбите в Китай леко спадат от обичайните си нива поради локдауните и политиката на правителството за борба с COVID-19, при която един позитивен тест поставяше хиляди хора под карантина.
Цялостното увеличение на продажбите е значително подпомогнато и от персонализирането, което също достигна високи стойности. Купувачите на луксозни автомобили са оборудвали своите превозни средства с "все по-иновативни" добавки, съобщава Financial Times.
Специализираните характеристики, които варират от вида на килима вътре в автомобила до персонализираната боя, са ключови за достигането на средна цена на автомобил на компанията от над 500 хил. евро. Това постижение също е първото подобно в историята на луксозния автомобилен производител. Персонализирането е една от главните различителни черти за марките, като британската компания, която е собственост на BMW, е известна с безкрайните възможности за промяна на интериора.
Светлините над задните седалки например могат да бъдат превърнати в съзвездия, докато багажникът на спортния автомобил Cullinan може да бъде адаптиран да държи състезателни дронове. Всяка кола, която напуска фабриката в Гудууд в Съсекс, е имала поръчков елемент, каза пред Financial Times изпълнителният директор Торстен Мюлер-Отвос.
"Промяната в нагласите в световен мащаб е, че след като искате Rolls-Royce, искате да сте сигурни, че той е ваш и носи вашата персонализация", заяви той.
Близкият изток, където компанията отвори нов "частен офис" през 2022 г., е водещият регион, когато става дума за харчове за персонализация на колите. Компанията не е изправена пред спад в луксозните поръчки, каза Мюлер-Отвос, въпреки затягането на глобалните икономически условия.
Рекордните печалби и доставки през годината са постигнати въпреки "доста значителния" удар след спирането на поръчките за Русия след нахлуването й в Украйна, съобщи компанията. Английският производител по принцип продаваше около 300 автомобила на руския пазар годишно.
1 коментар
Няма как да е на 199 години !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.