🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Томазо ди Джовани, Philip Morris International: Около 75% от маркетинг разходите ни глобално са насочени към IQOS и други алтернативни продукти

Вицепрезидентът "Международни комуникации" в компанията пред "Капитал"

   ©  „Филип Морис Интернешънъл“
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Томазо ди Джовани е вицепрезидент "Международни комуникации" във Philip Morris International Inc. (PMI) и отговаря за корпоративните и публичните комуникации глобално. Кариерата му в компанията започва още през 2001 г., като минава през различни позиции в областта на комуникациите. Работи в Париж, САЩ, Бразилия и Италия, а сега е в централата на компанията в Лозана, Швейцария, като фокусът му е върху алтернативните бездимни продукти. Той има степен по бизнес мениджмънт от университет "Бокони" - Милано, и от бизнес училището в Лозана International Institute for Management Development.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар