Защо EY и конкурентите ѝ в крайна сметка може да се разпаднат
Все по-силна става логиката зад разделянето на бизнесите на "големите четири"
Научавайте най-важното от правния свят и съдебната система всяка седмица на мейла си
"Кой казва, че не трябва да задавате въпроси? Ние казваме: поставяйте всичко под въпрос." Така започва телевизионната реклама, която EY излъчи през 2021 г. по време на Super Bowl, спортното зрелище, известно колкото с американския футбол, толкова и със скъпите реклами, които го прекъсват. На 11 април, след твърде големи въпросителни, поставени от страна на неговия американски клон, гигантът за професионални услуги реши да прекрати за неопределено време плановете си за разделяне на одиторския от консултантския бизнес. Голям препъникамък беше поделянето на данъчните операции, желани както от одиторите, така и от консултантите. Плановете да бъде листнат консултантският бизнес и да се натовари с дългове за разплащане с партньорите в одита също изглеждаха по-разумни, когато сделката беше замислена през 2021 г. на фона на ниски лихви и високи цени на акциите.
- EY засега се отказва от разделянето на консултантския от одиторския бизнес
- EY получи двегодишна забрана да привлича нови клиенти в Германия
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.