Преди да се изправим пред сделката на живота си

Продажбата на компанията ви трябва да се ръководи от житейската максима, че добрата предварителна подготовка предопределя успешния резултат

Нина Цифудина и Стилияна Иванова
Нина Цифудина и Стилияна Иванова    ©  Капитал
Нина Цифудина и Стилияна Иванова
Нина Цифудина и Стилияна Иванова    ©  Капитал
Голяма част от българските предприемачи търсят не цялостна продажба, а инвеститор, който да влее свежи средства за осъществяване на мащабно разрастване.

Голяма част от предприемачите в IT сектора в България си мечтаят компанията им да е следващата "Телерик"(1), а по-амбициозните дори бленуват да надминат по параметри продажбата му. Добрите компании с потенциал рано или късно привличат интереса на купувачи и инвеститори. Често обаче, когато дойде подходящият момент, предприемачите се изправят пред проблеми, за които не са подозирали. Липсата на подготовка и правилен подход обикновено водят до забавяне, отблъскване на потенциални инвеститори, повече разходи и не на последно място – намаляване на цената на бизнеса ви.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал