Защо "детско" или "детски" не е претенция, нарушаваща хранителното право
Разликата между чистите рекламни текстовете и законово регулираните претенции при рекламата на храни е тънка


Елена Тодорова, адвокат, Shoenherr

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Поводът за тази статия е състоялата се медийна полемика дали определението "детски" или формата му в единствено число, употребени върху опаковка на хранителен продукт, представляват претенция, нарушаваща изискванията на хранителното право.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.