Новият брой:
Служебната президентска република

Защо "детско" или "детски" не е претенция, нарушаваща хранителното право

Разликата между чистите рекламни текстовете и законово регулираните претенции при рекламата на храни е тънка

Става дума за храните, предназначени за деца на възраст между 4-14 години, опаковани в пъстри опаковки или изрично определени/рекламирани от производителите им като "детски".
Става дума за храните, предназначени за деца на възраст между 4-14 години, опаковани в пъстри опаковки или изрично определени/рекламирани от производителите им като "детски".
Става дума за храните, предназначени за деца на възраст между 4-14 години, опаковани в пъстри опаковки или изрично определени/рекламирани от производителите им като "детски".    ©  Надежда Чипева
Става дума за храните, предназначени за деца на възраст между 4-14 години, опаковани в пъстри опаковки или изрично определени/рекламирани от производителите им като "детски".    ©  Надежда Чипева
Претенциите, отнасящи се до развитието и здравето на децата, са вид здравни претенции и могат да бъдат употребявани само ако са разрешени по предвидения от закона ред.

Поводът за тази статия е състоялата се медийна полемика дали определението "детски" или формата му в единствено число, употребени върху опаковка на хранителен продукт, представляват претенция, нарушаваща изискванията на хранителното право.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал