Нови правила за личните данни

Компаниите трябва да се подготвят за промените, които ще влязат в сила след по-малко от година

Една от основните цели на разширяването на обхвата е да бъде регулирана дейността по обработване на лични данни на големите компании като Facebook, Google, Apple и др.
Една от основните цели на разширяването на обхвата е да бъде регулирана дейността по обработване на лични данни на големите компании като Facebook, Google, Apple и др.
Една от основните цели на разширяването на обхвата е да бъде регулирана дейността по обработване на лични данни на големите компании като Facebook, Google, Apple и др.    ©  Reuters
Една от основните цели на разширяването на обхвата е да бъде регулирана дейността по обработване на лични данни на големите компании като Facebook, Google, Apple и др.    ©  Reuters
Всеки доставчик на услуги ще бъде задължен да предоставя на клиентите си достъп до предоставените от тях лични данни, както и право на промяната им или пълното им заличаване.

След по-малко от една година, на 25 май 2018 г., официално започва да действа влезлият в сила Регламент 2016/679/ЕС (GDPR/Регламентът), засягащ защитата на физически лица във връзка с обработването на техни лични данни и в контекста на свободното движение на такива данни. Преди тази дата обаче се очаква да бъде приет нов Закон за защита на личните данни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал