Дигиталните уроци на хотелите
Създаването, управлението и разпространението на съдържание е жизненоважно във време на мащабни цифрови промени


Дейвид Дюбоа, INSEAD

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Изправени пред могъщи дигитални промени от всички посоки и неочаквана конкуренция от една от най-успешните бизнес истории за последните години - Airbnb, големите хотелски вериги нямат друг избор, освен да трансформират своите организации, за да станат по-цифрови, гъвкави и конкурентоспособни.
Ново изследване на INSEAD - "AccorHotels и дигиталната трансформация", разглежда отговора на веригата AccorHotels на тези цифрови промени, целящ да възстанови мястото на клиента като централно за стратегията на компанията. Едно от ключовите размествания на пластовете в индустрията дойде заради нарасналата роля на потребителите чрез достъп до информация - за цени, избор на дестинации, възможността за алтернативно настаняване и обмен на опит с глобална аудитория. Много традиционни играчи не усетиха тази промяна. Но нова порода онлайн туристически агенти (OТА) като TripAdvisor, Booking.com, Agoda и Expedia имат все по-силно влияние върху решенията на потребителите в комбинация с мнението на други туристи, които обширно споделят опита си: кое е добро, лошо или нечувано преди. В същото време алтернативни сайтове за настаняване като Airbnb също промениха нагласите и очакванията на клиентите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.