Дигиталните уроци на хотелите

Създаването, управлението и разпространението на съдържание е жизненоважно във време на мащабни цифрови промени

Изправени пред могъщи дигитални промени от всички посоки и неочаквана конкуренция от една от най-успешните бизнес истории за последните години - Airbnb, големите хотелски вериги нямат друг избор, освен да трансформират своите организации, за да станат по-цифрови, гъвкави и конкурентоспособни.

Ново изследване на INSEAD - "AccorHotels и дигиталната трансформация", разглежда отговора на веригата AccorHotels на тези цифрови промени, целящ да възстанови мястото на клиента като централно за стратегията на компанията. Едно от ключовите размествания на пластовете в индустрията дойде заради нарасналата роля на потребителите чрез достъп до информация - за цени, избор на дестинации, възможността за алтернативно настаняване и обмен на опит с глобална аудитория. Много традиционни играчи не усетиха тази промяна. Но нова порода онлайн туристически агенти (OТА) като TripAdvisor, Booking.com, Agoda и Expedia имат все по-силно влияние върху решенията на потребителите в комбинация с мнението на други туристи, които обширно споделят опита си: кое е добро, лошо или нечувано преди. В същото време алтернативни сайтове за настаняване като Airbnb също промениха нагласите и очакванията на клиентите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар