Все повече големи компании действат като стартъпи

Д-р Александър Чернев, преподавател по маркетинг в Kellogg School of Management, Northwestern University в САЩ, преди "Капитал"

"Бизнес модел невинаги означава да правиш веднага пари, а да създаваш стойност за клиентите си", казва д-р Александър Чернев
"Бизнес модел невинаги означава да правиш веднага пари, а да създаваш стойност за клиентите си", казва д-р Александър Чернев
"Бизнес модел невинаги означава да правиш веднага пари, а да създаваш стойност за клиентите си", казва д-р Александър Чернев    ©  Георги Кожухаров
"Бизнес модел невинаги означава да правиш веднага пари, а да създаваш стойност за клиентите си", казва д-р Александър Чернев    ©  Георги Кожухаров

Профил

Александър Чернев е преподавател по маркетинг в Kellogg School of Management, Northwestern University в САЩ. Има докторска степен по психология от СУ "Св. Климент Охридски" и докторска степен по бизнес администрация от Duke University в САЩ. Автор е на книгите Strategic Marketing Management, Strategic Brand Management и The Marketing Plan Handbook. Научните му интереси са в областта на потребителското поведение и взимането на управленски решения, а изследванията му са публикувани във водещи академични издания и цитирани в различни медии като Wall Street Journal, Forbes, Newsweek, Business Week, Тhe New York Times и The Washington Post. Чернев съветва компании в сферата на маркетинговите стратегии, бизнес иновациите, брандинга и управлението на клиенти. Той беше в София, където води мастър клас по бизнес моделиране в Американския университет в България.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар