Бъдещето на корпоративния университет

Как фирмите могат да увеличат ефекта и печалбата от собствените си вътрешни обучения на мениджъри

Корпоративните университети и бизнес училищата имат различни, но допълващи се силни страни.

През 2016 г. беше отбелязана годишнината от старта на първия корпоративен университет в САЩ: Crotonville на General Electric. Макар примерът да не е нов, едва през последните години се разви сериозно идеята, че вътрешните обучения и възможности за развитие могат да изместят традиционното бизнес образование. Според някои анализатори корпоративните университети са по-подходящи от академичните среди, за да доставят целенасочени програми, фокусирани върху стратегиите, от които се нуждаят днешните мениджъри.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар