Бъдещето на корпоративния университет
Как фирмите могат да увеличат ефекта и печалбата от собствените си вътрешни обучения на мениджъри


Бенджамин Кеслър, INSEAD

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
През 2016 г. беше отбелязана годишнината от старта на първия корпоративен университет в САЩ: Crotonville на General Electric. Макар примерът да не е нов, едва през последните години се разви сериозно идеята, че вътрешните обучения и възможности за развитие могат да изместят традиционното бизнес образование. Според някои анализатори корпоративните университети са по-подходящи от академичните среди, за да доставят целенасочени програми, фокусирани върху стратегиите, от които се нуждаят днешните мениджъри.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход