11 насоки към мениджърите за дигиталната ера

Старите начини на ръководене на компании нямат място в цифровия свят

Shutterstock
Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock

Ако преди десет години бяхме задали въпрос на висшите ръководители или директори на компании какво означава "дигитален" за тях, най-честият им отговор щеше да бъде: нещо свързано със социалните медии. Днес дигитални може да са приложения, Big Data, 3D-принтиране, облачни услуги или всякакъв друг модерен пример за цифрова технология. Всичките отговори са еднакво правилни и еднакво погрешни. По-важен от специфичните иновации на цифровата революция е общият им огромен ефект върху бизнеса и организациите. Вече няма граница между света преди и след дигиталните технологии.

Въпреки това водещите корпоративни лидери не полагат усилия да дигитализират организациите си, както стана ясно от наше проучване от 2016 г., в което участваха 1600 мениджъри и директори. Открихме, че повечето членове на управителни съвети нямат нужните познания и осведоменост да ръководят дигиталната трансформация в компаниите си. За да подпомогнем тези им усилия, неотдавна пуснахме ново изследване - Directing Digitalisation: Guidelines for Boards and Executives. То предлага 11 стратегически последици и препоръки (групирани в три категории). Те се основават на предишните констатации, нашия общ опит в бизнеса и преподаването, както и на професионално сътрудничество с организации от различни региони и индустрии.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар