Как да се погрижим за хората и културата на компанията по време на криза

За добрите практики, научените уроци и плановете за новата нормалност, които споделиха HR професионалисти от различни индустрии в уебинара на "Капитал" и "Кариери"

COVID кризата постави огромни неизвестни пред бъдещето на много компании по света и предизвикателства пред всекидневните операции на всички бизнеси в условията на извънредно положение. За много индустрии това беше първият опит с въвеждането на дистанционен режим на работа. За други, които вече практикуваха "работа от вкъщи", се отвориха съвсем нови задачи, свързани със запазването на мотивацията и духа на хората в условия на изолация.

Компаниите от всички сектори трябваше да вземат бързи и адекватни решения за това как да пренастроят процесите си, за да запазят ефективността на екипите си при дистанционен режим на работа. Как да подпомогнат служителите си в съвместяването на работните с личните ангажименти по отглеждането на децата. Как да се погрижат не само за физическото, но и за психическото здраве на хората в ситуация на огромен стрес и страх от неизвестността. Как да запазят ценностите, духът на компанията, усещането за общност дори когато екипите са физически отдалечени едни от други.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар