Как да се погрижим за хората и културата на компанията по време на криза
За добрите практики, научените уроци и плановете за новата нормалност, които споделиха HR професионалисти от различни индустрии в уебинара на "Капитал" и "Кариери"
COVID кризата постави огромни неизвестни пред бъдещето на много компании по света и предизвикателства пред всекидневните операции на всички бизнеси в условията на извънредно положение. За много индустрии това беше първият опит с въвеждането на дистанционен режим на работа. За други, които вече практикуваха "работа от вкъщи", се отвориха съвсем нови задачи, свързани със запазването на мотивацията и духа на хората в условия на изолация.
Компаниите от всички сектори трябваше да вземат бързи и адекватни решения за това как да пренастроят процесите си, за да запазят ефективността на екипите си при дистанционен режим на работа. Как да подпомогнат служителите си в съвместяването на работните с личните ангажименти по отглеждането на децата. Как да се погрижат не само за физическото, но и за психическото здраве на хората в ситуация на огромен стрес и страх от неизвестността. Как да запазят ценностите, духът на компанията, усещането за общност дори когато екипите са физически отдалечени едни от други.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.