Операция "Корона" в "Билла"

Албена Георгиева, главен оперативен директор на "Билла България", пред "Капитал"

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Профил

Албена Георгиева е главен оперативен директор на "Билла България" и отговаря за отделите "Управление на категориите", "Развитие собствени марки", "Контрол на качеството", "Спейс мениджмънт", "Импорт мениджмънт" и "Търговия на едро". Започва работа в "Билла България" през 2009 г. като ръководител на отдел "Сървис". Преминава през различни ръководни позиции във веригата и през 2014 г. е назначена за оперативен директор. Година по-късно става главен оперативен директор на "BILLA Словакия", където работи до края на 2018 г. Завършила е "Международни икономически отношения" в Икономическия университет във Варна, работила е на мениджърски позиции и в "Метро кеш енд кери България".

Компанията

"Билла България" е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. Днес веригата работи в 38 града в страната със 131 магазина. Заетите в нея са над 4800.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    pcw1593202393667853 avatar :-|
    Mariela Nikova
    • - 3
    • + 2

    Нормално е хората да си пазаруват в кварталните магазини така поне парите остават тук а не за чужбина .При тези пари не можехте ли да изследвате безплатно персонала ами срещу заплащане че малко изтегли персонала не Ви е срам

    Нередност?
  • t3eo
    • - 1
    • + 2

    Дали си вярва на думите, последно време Билла са се превърнали в най-омразната ми верига. Перманентно полуизгнили плодове, постоянно регалите със стоки, които търся са празни. За капак си е тенденция да работят многоооо по-малко каси от нормалното и съотвенто опашките са безобразни, а касиерките дори и да няма клиенти постоянно намусени и нелюбезни. Логично вече пазарувам там, в многоооо краен случай

    Нередност?
  • 3
    kiro1234 avatar :-|
    kiro1234
    • - 2

    Зеленчука от там е отврат.

    Нередност?
  • 4
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina

    Харесвам Billa. Топлата им витрина е може би най-добрата. Живеем в свободна държава (поне на хартия), и на който не му харесва да пазарува в модерен европейски супермаркет, е свободен да пазарува в гаражи и по битаци, като едно време.

    Нередност?
  • 5
    rosicams avatar :-|
    Rosicams

    Бих искала да има информация за принципа на действие на вентилационните системи в големите магазини - на всеки магазин да има информационна табела. Също и някаква официална позиция на управляващите по въпроса. Проблема се спомена около отварянето на моловете и музеите и оттогава даже не се споменава - не е приятно да ти кажат, че може да има проблем, и дотам.

    Нередност?
Нов коментар