Мария Топчийска, "Шнайдер електрик": Всяко едно предприятие с данни може да има умна фабрика
Директорът на завода на френската група Schneider Electric в Пловдив пред "Капитал"


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Визитка
Мария Топчийска е директор на завода на "Шнайдер електрик" в Пловдив от началото на тази година. Тя е работила за производствени предприятия от различни сектори в страната и чужбина. В продължение на няколко години е била външен консултант на Schneider Electric, а от две години е част от екипа на компанията като мениджър "Индустриализация и поддръжка". Тя ръководи проекта за превръщане на производствената база в умна фабрика, който приключи в края на миналата година.Компанията
Френската група Schneider Electric създава местното си дружество "Шнайдер електрик България" през 1998 г., а година по-късно купува обособена част от завода за електроапаратура в Перущица. През 2007 г. компанията открива нов завод в Пловдив, като основната му насоченост е производство на прекъсвачи. През 2019 г. пловдивският завод стана втората умна фабрика на Schneider Electric в Европа (първата е във Франция) и единственият демонстрационен център на групата за общо 14 държави в Източна Европа. За 2019 г. "Шнайдер електрик" отчита 239.4 млн. лв. приходи и 5.8 млн. лв. печалба. В компанията работят 710 души.Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.