Бъдещето на бизнес срещите

Как да вкараме служители, клиенти и инвеститори в една стая

Фоайето може да оформи първото впечатление от един бизнес. Гостите в сградата, в която се намира централата на инвестиционната банка Jefferies в Ню Йорк, преди бяха посрещани от част от Берлинската стена, закупена от правителството на Източна Германия. В лондонския офис на адвокатската кантора Slaughter and May вода се стича по стената на атриума в плитък басейн от естествен камък. Сградата на софтуерния гигант Salesforce в Сан Франциско посреща посетителите с 32-метрова видеостена, показваща всичко - от успокояващи водопади до клипове от играта Pac-Man.

Когато COVID-19 затвори офисите по целия свят, тези решаващи първи впечатления бяха заместени от видеоразговори. С останалите у дома работници корпоративните срещи - с подчинени, колеги, клиенти и инвеститори - станаха почти изцяло виртуални. Всичко, което преди включваше хора, тълпящи се на едно място, от превюта на представянето до партита на акционерите, роудшоу и първични публични предлагания, се премести в киберпространството.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове