Ваня Пешанова, Unilever: За 10 години удвоихме бизнеса в България
Генералният директор на компанията за България, Сърбия и Черна гора пред "Капитал"


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Визитка
Ваня Пешанова е генерален директор на Unilever ("Юниливър") за България, Сърбия и Черна гора. Присъединява се към компанията няколко години след създаването й в България, като започва кариерата си в отдел "Продажби". Заемала е множество ключови позиции в групата на "Юниливър" в страната и чужбина, в отдели "Маркетинг и продажби". От 2021 г. е генерален директор за България, Сърбия и Черна гора. Тя е магистър по икономика от Стопанския факултет на Софийски университет "Св. Климент Охридски".Компанията
Unilever ("Юниливър") е една от водещите глобални компании за бързооборотни стоки, която произвежда и продава продукти под близо 400 марки в над 190 държави. Всеки ден над 3.4 милиарда хора използват продукти на Unilever.В България компанията присъства от почти 25 години и е сред лидерите на пазара в различни сегменти - почистващи и перилни препарати, козметика, храни и сладоледи. В страната "Юниливър" оперира в 9 категории с над 20 марки, сред които Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Tresemme, Lux, Hellmann's, Algida, Eskimo, Denny, Ben & Jerry's.
В България корпорацията оперира с две дружества - "Юниливър България" и "Юниливър Айс Крийм България", които за 2022 г. отчитат общо 71 млн. лева приходи. Заетите в двете български дружества средногодишно са около 200.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.