Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

Последните статии от "Медиа и реклама"

23 май 2020, 16:04 2
"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта Капитал, 4857 прочитания, препоръчана 16 пъти

22 май 2020, 11:19
Рекламна спортна пауза

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината Сирма Пенкова, 1282 прочитания, препоръчана 1 пъти

19 май 2020, 9:17 1
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 май)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 май)

"Нова телевизия" съкрати Мирослава Иванова и Галя Щърбева; Facebook купи платформата Giphy; Съветите на Playboy за предпазване от COVID-19 и др. Сирма Пенкова, 1594 прочитания

12 май 2020, 9:15
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 май)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 май)

Разследване на New York Times за отравянето на Емилиян Гебрев получи "Пулицър"; proof. е новата дигитална агенция на Somersby; Кампания в чест на медиците на първа линия; Google лансира нов инструмент за ритейлъри и др. Сирма Пенкова, 1864 прочитания

8 май 2020, 12:13
Как ще изглеждат медиите след COVID-19

Как ще изглеждат медиите след COVID-19

Компаниите, които излязат от глобалната криза, ще бъдат олекотени, децентрализирани, по-малко разчитащи на рекламата и ще представят повече коментари и експертиза Фредерик Филу, 2460 прочитания, препоръчана 2 пъти

6 май 2020, 16:49
Маркетингът след COVID-19 означава да разбираш хората и да действаш

Маркетингът след COVID-19 означава да разбираш хората и да действаш

Шест принципа на комуникациите в новата бизнес реалност Иван Гурков, 4919 прочитания, препоръчана 28 пъти

5 май 2020, 9:19
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (5 май)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (5 май)

Тазгодишното издание на конкурса BAPRA Bright Awards се отменя; Изследване на свободата на словото в България; Рекламният бизнес на Google и Facebook и др. Сирма Пенкова, 1629 прочитания

5 май 2020, 7:21 4
Даренията на надарените господари

Даренията на надарените господари

Медийната кампания на няколко привилегировани дарители изкривява реалната картина на солидарността в страната и набраните 34 млн. лв. в подкрепа на борбата с COVID-19 Румяна Червенкова, 11838 прочитания, препоръчана 63 пъти

28 апр 2020, 9:17
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 април)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 април)

Трансформацията на агенциите по време на вирус; България остава на 111-о място за медийна свобода; Facebook с нова услуга за видеоразговори; Netflix увеличава абонатите си и др. Сирма Пенкова, 2438 прочитания

25 апр 2020, 13:47 1
Как ще се промени PR бизнесът след пандемията

Как ще се промени PR бизнесът след пандемията

Пет прогнози за бъдещето на индустрията Максим Бехар, 2658 прочитания, препоръчана 1 пъти

24 апр 2020, 11:59
Бърза трансформация по време на вирус

Бърза трансформация по време на вирус

Кризата принуди комуникационните агенции да променят услугите си, за да задържат клиентите си и да привлекат нови Сирма Пенкова, 3566 прочитания, препоръчана 1 пъти

23 апр 2020, 10:47 1
Двуцифрен спад в приходите и печалбата на "БТВ медиа груп" за тримесечието

Двуцифрен спад в приходите и печалбата на "БТВ медиа груп" за тримесечието

Финансовите резултати на групата CME също намаляват заради несигурността от пандемията Сирма Пенкова, 4437 прочитания

21 апр 2020, 11:51 1
България остава на 111-о място в класaцията за медийна свобода

България остава на 111-о място в класaцията за медийна свобода

"Репортери без граници" дава пример със събитията в БНР, БНТ и "Нова телевизия", както и с натиска над "Икономедиа" и "Биволъ" Капитал, 6122 прочитания, препоръчана 14 пъти

21 апр 2020, 9:31
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 април)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 април)

Войната за пийпълметрията свърши; Рекламният фестивал ФАРА няма да се проведе тази година; Как да използваме дигиталния маркетинг по време на криза и др. Сирма Пенкова, 2214 прочитания

18 апр 2020, 15:41
Как да използваме дигиталния маркетинг по време на криза

Как да използваме дигиталния маркетинг по време на криза

Кризата не е непременно причина да спираме маркетинговите си дейности Ина Тончева, 3795 прочитания

17 апр 2020, 11:54 3
Денят (не) започва с култура

Денят (не) започва с култура

Двама от водещите на предаването по БНТ бяха свалени за неопределено време и без обяснения Весислава Антонова, 4742 прочитания, препоръчана 10 пъти

17 апр 2020, 9:41
Рекламни провокации

Рекламни провокации

Колко конкретни могат да бъдат телевизионните клипове и възможно ли е да не се прекрачва границата на добрия вкус Весислава Антонова, 2804 прочитания, препоръчана 2 пъти

16 апр 2020, 14:15
Флориан Скала: Възможно най-скоро цялата индустрия трябва да започне работа върху пийпълметричната система

Флориан Скала: Възможно най-скоро цялата индустрия трябва да започне работа върху пийпълметричната система

Главният изпълнителен директор на bTV Media Group пред "Капитал" Весислава Антонова, 7758 прочитания, препоръчана 1 пъти

16 апр 2020, 12:48 1
Войната за пийпълметрията свърши

Войната за пийпълметрията свърши

"Нова" изпревари bTV според данните на GARB и прекрати договора си с "Nielsen Admosphere България" Весислава Антонова, 5066 прочитания

14 апр 2020, 13:45
Facebook основа фонд от 3 млн. долара в помощ на европейски медии

Facebook основа фонд от 3 млн. долара в помощ на европейски медии

Средства ще бъдат насочени към малки и средни медии от най-засегнатите от пандемията държави Сирма Пенкова, 2022 прочитания

14 апр 2020, 9:33
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (14 април)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (14 април)

Телевизионна адаптация във време на изолация; Брандове по време на криза; По-ниски цени на рекламата във Facebook и др. Сирма Пенкова, 2050 прочитания

10 апр 2020, 11:03 3
Телевизионна адаптация във време на изолация

Телевизионна адаптация във време на изолация

Рейтингите на телевизиите се увеличават, а рекламният инвентар намалява Сирма Пенкова, 3314 прочитания, препоръчана 1 пъти

10 апр 2020, 10:00
Disney и конкурентите участват в истински филм на ужасите

Disney и конкурентите участват в истински филм на ужасите

А вие си мислехте, че стрийминг войните ще донесат голямата промянa The Economist, 1785 прочитания, препоръчана 2 пъти

9 апр 2020, 10:17
Брандове по време на криза

Брандове по време на криза

Светът се счупи и няма никакъв шанс да се залепи в предишния си вид Мартин E. Димитров, 5731 прочитания, препоръчана 16 пъти

7 апр 2020, 14:30 1
Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес

Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес

Агенцията започва поредица от безплатни консултации за адаптиране на компаниите към онлайн средата Сирма Пенкова, 4191 прочитания, препоръчана 13 пъти

7 апр 2020, 9:27
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април)

Coca-cola спря рекламната си комуникация; Брандовете и вирусът; Фестивалът Cannes Lions е отменен и др. Сирма Пенкова, 3017 прочитания

5 апр 2020, 12:37
Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и главен оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал" Сирма Пенкова, 3388 прочитания, препоръчана 12 пъти

4 апр 2020, 12:27
Брандовете и вирусът

Брандовете и вирусът

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще Диляна Добринова, Георги Гавазов, 5049 прочитания, препоръчана 11 пъти

1 апр 2020, 17:11
ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв. Сирма Пенкова, 2000 прочитания, препоръчана 1 пъти

31 мар 2020, 9:27
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др. Сирма Пенкова, 2352 прочитания

Ако желаете да прочетете още от Медиа и реклама, използвайте ТЪРСЕНЕ или календара в горната част на тази страница.

АРХИВ
П В С Ч П С Н
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Майсторът, Маргарита и ние

Романът на Булгаков се завръща в книжарниците като колекционерско издание

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София