НАКРАТКО
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Новите визи

НАКРАТКО

НАКРАТКО

730 прочитания

Германският медиен концерн "Вестдойче алгемайне цайтунг" (ВАЦ) е изпратил писмо до комисията за защита на конкуренцията миналата седмица. В него е изразено становището на собствениците на "24 часа" и "Труд" във връзка с повдигнатите от комисията обвинения в монополизъм и дъмпингови цени. ВАЦ отрича да е монополист на българския медиен пазар. Ако бъдат осъдени, ВАЦ ще поставят казуса с тяхното участие в България на международно равнище. В германските медии продължават да излизат статии, които коментират присъствието на ВАЦ на българския медиен пазар и конфликтите, породени от това.

***

Собственикът на радио и телевизия "7 дни" и шеф на запорираната банка "Славяни" Георги Агафонов заведе срещу журналиста от БНР Ангел Шойлев иск за клевета. Медийният бос твърди, че е претърпял неимуществени вреди за 5 млн. лв. заради неверно съобщение по националното радио. На 26 ноември в 18 часа по "Хоризонт" изтекла информация, че Агафонов е спрян от НСС при опит да напусне страната.

***

Без резултат завърши общото събрание на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) миналата седмица. На срещата беше обсъдена нова кандидатура - на рекламната агенция на актьора Явор Милушев. Основният клиент на агенцията допреди време бил "Алкател". Сега Явор Милушев може да се похвали само с хладилния завод "Мраз". Някои от членовете на асоциацията не са били съгласни с твърдението на председателя на АРА Красимир Гергов, че агенцията отговаря на изискванията. Събранието завършило без резултат, защото се нарушил кворумът.

Германският медиен концерн "Вестдойче алгемайне цайтунг" (ВАЦ) е изпратил писмо до комисията за защита на конкуренцията миналата седмица. В него е изразено становището на собствениците на "24 часа" и "Труд" във връзка с повдигнатите от комисията обвинения в монополизъм и дъмпингови цени. ВАЦ отрича да е монополист на българския медиен пазар. Ако бъдат осъдени, ВАЦ ще поставят казуса с тяхното участие в България на международно равнище. В германските медии продължават да излизат статии, които коментират присъствието на ВАЦ на българския медиен пазар и конфликтите, породени от това.

***


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Шестото лого на БТК

Шестото лого на БТК

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK