С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
26 май 1997, 14:20, 675 прочитания

"Стандарт" продължава да е длъжник на ИПК "Родина"

Министерството на промишлеността все още няма становище за приватизацията на държавната печатница

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Десет всекидневника продължават да са длъжници към държавната печатница ИПК "Родина" въпреки отправените преди време парадоксални предупреждения, че ако не се издължат, печатницата може да спре.

Над 2 млрд. лева са дълговете на десет издания, казаха от "Родина". Сред тях отново са вестниците "Стандарт", "7 дни спорт", "Дума", "Земя" и други. Въпреки отправяните предупреждения от страна на Румен Спасов, шеф на държавното предприятие, изданията продължават да не могат да се справят с финансите си.


ИПК "Родина" е подписал с вестник "Стандарт" наскоро споразумение за разсрочено плащане, което обаче само частично се спазва. Това с вариантът, по който най-големият доскоро длъжник ще може да си уреди сметките. Въпреки споразумението обаче вестникът продължава да бъде длъжник. Според източници от ИПК на път е да се уреди дългът на вестник "Българска армия", което ще стане чрез прихващане от държавния бюджет. Единствено всекидневниците "Пари" и "Континент" нямат никакви задължения, казаха от ИПК "Родина".


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 ноември)

Как ще се промени вестник "Сега"; Кой иска да управлява БНР; Изхабените думи според комуникационните експерти; Антитръстовите регулатори на ЕС срещу Facebook и Google; Започна записването за "Рекламна академия 2020"; За Huawei - "Най силната история си ти!"

10 дек 2019, 656 прочитания

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 4047 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
НАКРАТКО

Още от Капитал
Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Супер звук в мини тяло

Кои са най-добрите TWS слушалки на пазара

Анестезиолозите на алианса

Лидерската среща на НАТО в Лондон се проведе "на обезболяващи", позаглади противоречията и отложи решаването на фундаменталните проблеми за по-късно

Гледни точки

Новата поредица прожекции "Киноточка" започва с документален филм за музиката в киното

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10