Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
“Вестдойче алгемайне цайтунг” е словосъчетанието, с което може да се опише накратко българският вестникарски пазар през 1997 г. Родните печатни издания преживяха една от най-тежките си кризи след 10 ноември, в резултат на която някои от вестниците смениха своите собственици, а други свиха обемите и тиражите си, за да оцелеят.
След времената на спокоен валутен пазар, евтина руска хартия и множество непазарни рекламодатели икономическата криза, в която изпадна страната, постепенно завладя и пазара на медиите. Ефектът беше като при доминото.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.