Накратко
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Накратко

Накратко

597 прочитания

Агенциите “К+К” и “S Team Bates” спечелиха конкурса за цялостна рекламна концепция на “Еврофутбол” през 2000 г. и поделиха рекламния бюджет на букмейкърската къща. Екипът на “S Team Bates” сe наложи с творческата си разработка, а “К+К” със стратегическото планиране на рекламната кампания. “Еврофутбол” възложи на “К+К” и разработката на три проекта в областта на PR и рекламата.


Министерският съвет одобри на заседанието си миналия четвъртък законопроекта за изменения и допълнения в Закона за радиото и телевизията. Предложенията бяха представени от министъра на културата Емма Москова и от авторката на закона Нели Огнянова. “С предложените изменения и допълнения процесът по привеждане на българското законодателство в съответствие с това на ЕС ще бъде окончателно завършен”, се казва в съобщението на правителството. Хармонизацията е във връзка с изискванията на директивата на Европейската комисия “Телевизия без граници”.


“Кока-Кола” промени девиза и стратегията си. Седем години компанията използваше като основно рекламно послание “Винаги Кока-Кола” (Always Coca-Cola), а новият рекламен “вик” е “Насладете се” (Еnjoy). Представянето на девиза в България съвпадна с рекламната кампания за новата двулитрова контурна бутилка, която “Кока-Кола” пусна на пазара.


Организацията “Аудиовизуална Еврика” към Европейския съюз представи миналия петък програмите “Медиа II” и “Медиа плюс”. Да засили конкурентоспособността на европейската индустрия за аудиовизуални програми и да създаде благоприятна среда за професионалистите са целите на “Медиа II”. Програмата приключва в края на годината и ще бъде наследена от “Медиа плюс”, която има бюджет от 400 млн. евро за пет години и задачата й е да укрепи европейската филмова, телевизионна и мултимедийна индустрия.


На 24-ото заседание на Постоянния комитет по трансгранична телевизия към Съвета на Европа (СЕ) беше приет документ, че изключителните права за значими спортни и културни събития с национално и международно значение се предоставят на телевизии с национален обхват и безплатен достъп до програмите. Ако те откажат, правата могат да бъдат закупени от кабелни мрежи, които имат покритие в над 75% от домакинствата. Безплатни триминутни репортажи се предоставят на регионалните и местните радио- и телевизионни станции. Медийните експерти обсъждаха и възможностите за премахване на митническите бариери при разпространение на аудиовизуални произведения в страните, членки на СЕ.


ДКД одобри три проекта за общи лицензи за далекосъобщителна дейност: чрез мобилни спътникови терминали, чрез спътникови терминали за репортажни цели и чрез репортажни радиорелейни линии. До 21 април проектолицензите са предложени на обществена дискусия и пълните им текстове могат да бъдат открити в уеб-страницата на телекомуникационната комисия (www.stc.bg).

Агенциите “К+К” и “S Team Bates” спечелиха конкурса за цялостна рекламна концепция на “Еврофутбол” през 2000 г. и поделиха рекламния бюджет на букмейкърската къща. Екипът на “S Team Bates” сe наложи с творческата си разработка, а “К+К” със стратегическото планиране на рекламната кампания. “Еврофутбол” възложи на “К+К” и разработката на три проекта в областта на PR и рекламата.


Министерският съвет одобри на заседанието си миналия четвъртък законопроекта за изменения и допълнения в Закона за радиото и телевизията. Предложенията бяха представени от министъра на културата Емма Москова и от авторката на закона Нели Огнянова. “С предложените изменения и допълнения процесът по привеждане на българското законодателство в съответствие с това на ЕС ще бъде окончателно завършен”, се казва в съобщението на правителството. Хармонизацията е във връзка с изискванията на директивата на Европейската комисия “Телевизия без граници”.


“Кока-Кола” промени девиза и стратегията си. Седем години компанията използваше като основно рекламно послание “Винаги Кока-Кола” (Always Coca-Cola), а новият рекламен “вик” е “Насладете се” (Еnjoy). Представянето на девиза в България съвпадна с рекламната кампания за новата двулитрова контурна бутилка, която “Кока-Кола” пусна на пазара.


Организацията “Аудиовизуална Еврика” към Европейския съюз представи миналия петък програмите “Медиа II” и “Медиа плюс”. Да засили конкурентоспособността на европейската индустрия за аудиовизуални програми и да създаде благоприятна среда за професионалистите са целите на “Медиа II”. Програмата приключва в края на годината и ще бъде наследена от “Медиа плюс”, която има бюджет от 400 млн. евро за пет години и задачата й е да укрепи европейската филмова, телевизионна и мултимедийна индустрия.


На 24-ото заседание на Постоянния комитет по трансгранична телевизия към Съвета на Европа (СЕ) беше приет документ, че изключителните права за значими спортни и културни събития с национално и международно значение се предоставят на телевизии с национален обхват и безплатен достъп до програмите. Ако те откажат, правата могат да бъдат закупени от кабелни мрежи, които имат покритие в над 75% от домакинствата. Безплатни триминутни репортажи се предоставят на регионалните и местните радио- и телевизионни станции. Медийните експерти обсъждаха и възможностите за премахване на митническите бариери при разпространение на аудиовизуални произведения в страните, членки на СЕ.


ДКД одобри три проекта за общи лицензи за далекосъобщителна дейност: чрез мобилни спътникови терминали, чрез спътникови терминали за репортажни цели и чрез репортажни радиорелейни линии. До 21 април проектолицензите са предложени на обществена дискусия и пълните им текстове могат да бъдат открити в уеб-страницата на телекомуникационната комисия (www.stc.bg).


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK