С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
22 сеп 2000, 0:00, 3376 прочитания

Екипът на “Хъшове” подписва договор с BTV

Есен 2000 е първи сезон за пазара на външни продукции

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Екранните хъшове, които останаха немили-недраги за ефира на БНТ и “Нова телевизия”, намериха друг национален пристан, където да реализират нова идея за предаване. Екипът на “Хъшове” подписва договор с BTV и ще продуцира едночасово talk show. Според работния вариант на програмната схема шоуто на Слави Трифонов ще се излъчва в 22.30 часа всяка вечер от понеделник до петък. “Не мога да обявя нищо, преди да сме се договорили с BTV”, коментира Слави Трифонов. Според запознати договорът между екипа на “Хъшове” и частната телевизия вече е подписан. Засега говорителят на “Хъшове” Росен Петров отказа информация около концепцията и финансовите условия на новото предаване. Не е ясно и коя ще е фирмата продуцент - “Триводи” или “Блокбар”, от чието име екипът участва в последния конкурс на БНТ. Слави Трифонов обеща нарочна пресконференция през следващата седмица, на която ще бъдат съобщени подробности около идеята на шоуто и взаимоотношенията с BTV. Най-любопитно е какво са се договорили екипът на “Хъшове” и частната телевизия за разпределението на постъпленията от реклама. Със сигурност екипът на сатиричното шоу е поискал процент от рекламата и от BTV явно са отстъпили, въпреки че бяха решили да не делят рекламните приходи с продуцентите.
В момента “Хъшове” се излъчва на живо по телевизия “7 дни”. “Хъшове” преговаряха през април с ръководството на “Нова телевизия”, но не успяха да се споразумеят за парите от рекламата. Договорът със “7 дни” е до март 2001 г. и не е ясно къде ще акостира след това екипът на Слави Трифонов.
От BTV отрекоха да са подписвали договори. “Получили сме около 160 проекта. Все още се преглеждат идеите, гледаме предаванията и подбираме най-добрите естествено”, обясни Ани Савчева, която отговаря за връзките с обществеността на BTV. Очаква се окончателният избор на външни продукции да приключи в началото на октомври.
Тази есен може би е първият сезон, в който може да се говори за пазар на външни продукции, защото освен БНТ предавания търси първата частна национална телевизия и “Нова телевизия”. “Няма да обявяваме конкурс. Срещаме се с продуценти, които са ни направили впечатление. “Хъшове” сега не ни интересуват”, коментира изпълнителният директор на “Нова тв” Силва Зурлева.
Държавната медиа също обяви нов конкурс за външни продукции. БНТ търси историко-образователно шоу в стил ретро. Предаването трябва да бъде 30 минути и ще се излъчва два пъти месечно в следобедните часове. Цената, на която ще купува БНТ, е 2400 лв. Отново се търсят предложения и за предаване “Скрита камера” на цена 3000 лв., което ще се излъчва два пъти месечно в неделя. Външни продуценти могат да кандидатстват и за рубриката “Лека нощ, деца”. Приемат се предложения за три сериала по 13 епизода с времетраене 8 минути. “Курс купува” за една серия е 880 лв. БНТ обявява отново и свободна позиция за оригинална идея, в която продуцентите сами посочват жанр, времетраене, цена, които предлагат за предаването си. Проекти за участие в конкурса се приемат до 13.10.2000 г. Сред приложените документи БНТ иска пилотни касети и бизнесплан с възможности за допълнително финансиране на предаванията.
“Можем да участваме и с нови проекти, но първо предложихме на БНТ да преговаряме как да доразвием предаванията, които вече продуцираме, и каква да е новата им цена”, обясни Нико Тупарев от “Сиа адвъртайзинг”. Фирмата е продуцент на “Вкусно” и “Кръгове”, а заедно със “Зографик студио” - и на “Джубокс”. Фирмата участва с няколко проекта и в конкурса на BTV. Според Нико Тупарев те все още не са преговаряли за програмите. Според запознати продуцентите на “Вкусно” ще правят кулинарното предаване и в частната медиа, може би ще спечелят и позицията за младежко предаване тип talk show. От “Сиа адвъртайзинг” вече са намерили общ език с ръководството на BTV, защото са автори на кашовете в програмата, сега подготвят и новите шапки на предавания и рубрики. “Все още съм песимист за пазара на външни продукции. Това не е състезание кой е добър. Изборът на програми от частните телевизии ще е ценови. Те търсят външни продукции - гледаеми и евтини. Дори и BTV сега на старта си едва ли ще вложи много пари за покупката на програми”, коментира Нико Тупарев.



Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Един среден пръст от СЕМ 4 Един среден пръст от СЕМ

Емил Кошлуков беше назначен за и.д. шеф на БНТ след като Константин Каменаров подаде оставка

24 апр 2019, 2042 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 април) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 април)

Рекламните инвестиции в България продължават да растат; България стои стабилно на европейското дъно по свобода на медиите; Beefeater с нова рекламна кампания в България; Създадена е нова асоциация на малъкия и среден бизнес в телекомуникациите и др.

23 апр 2019, 1099 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

Намалява броят на българските студенти в САЩ

През миналата учебна година в американски университети са учили 826 души от страната

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Малко са изкушените да правят национално радио

Интригата в конкурса засега се поддържа само от радио “Експрес”

Как да победим системата

Съветите на "Капитал" как потребителите сами да влияят на алгоритмите в интернет

Имплозия на "Позитано" 20

След бламирането на Корнелия Нинова за евролистата въпросът е накъде е поела БСП и кой я води

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кино: "Джебчии"

Семейството срещу света с простота и нежност

Млади градски подкасти

"Градски детектив" навлиза във втория си сезон с още легенди и сюжети - не само от София