С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
22 сеп 2000, 0:00, 3551 прочитания

Екипът на “Хъшове” подписва договор с BTV

Есен 2000 е първи сезон за пазара на външни продукции

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Екранните хъшове, които останаха немили-недраги за ефира на БНТ и “Нова телевизия”, намериха друг национален пристан, където да реализират нова идея за предаване. Екипът на “Хъшове” подписва договор с BTV и ще продуцира едночасово talk show. Според работния вариант на програмната схема шоуто на Слави Трифонов ще се излъчва в 22.30 часа всяка вечер от понеделник до петък. “Не мога да обявя нищо, преди да сме се договорили с BTV”, коментира Слави Трифонов. Според запознати договорът между екипа на “Хъшове” и частната телевизия вече е подписан. Засега говорителят на “Хъшове” Росен Петров отказа информация около концепцията и финансовите условия на новото предаване. Не е ясно и коя ще е фирмата продуцент - “Триводи” или “Блокбар”, от чието име екипът участва в последния конкурс на БНТ. Слави Трифонов обеща нарочна пресконференция през следващата седмица, на която ще бъдат съобщени подробности около идеята на шоуто и взаимоотношенията с BTV. Най-любопитно е какво са се договорили екипът на “Хъшове” и частната телевизия за разпределението на постъпленията от реклама. Със сигурност екипът на сатиричното шоу е поискал процент от рекламата и от BTV явно са отстъпили, въпреки че бяха решили да не делят рекламните приходи с продуцентите.
В момента “Хъшове” се излъчва на живо по телевизия “7 дни”. “Хъшове” преговаряха през април с ръководството на “Нова телевизия”, но не успяха да се споразумеят за парите от рекламата. Договорът със “7 дни” е до март 2001 г. и не е ясно къде ще акостира след това екипът на Слави Трифонов.
От BTV отрекоха да са подписвали договори. “Получили сме около 160 проекта. Все още се преглеждат идеите, гледаме предаванията и подбираме най-добрите естествено”, обясни Ани Савчева, която отговаря за връзките с обществеността на BTV. Очаква се окончателният избор на външни продукции да приключи в началото на октомври.
Тази есен може би е първият сезон, в който може да се говори за пазар на външни продукции, защото освен БНТ предавания търси първата частна национална телевизия и “Нова телевизия”. “Няма да обявяваме конкурс. Срещаме се с продуценти, които са ни направили впечатление. “Хъшове” сега не ни интересуват”, коментира изпълнителният директор на “Нова тв” Силва Зурлева.
Държавната медиа също обяви нов конкурс за външни продукции. БНТ търси историко-образователно шоу в стил ретро. Предаването трябва да бъде 30 минути и ще се излъчва два пъти месечно в следобедните часове. Цената, на която ще купува БНТ, е 2400 лв. Отново се търсят предложения и за предаване “Скрита камера” на цена 3000 лв., което ще се излъчва два пъти месечно в неделя. Външни продуценти могат да кандидатстват и за рубриката “Лека нощ, деца”. Приемат се предложения за три сериала по 13 епизода с времетраене 8 минути. “Курс купува” за една серия е 880 лв. БНТ обявява отново и свободна позиция за оригинална идея, в която продуцентите сами посочват жанр, времетраене, цена, които предлагат за предаването си. Проекти за участие в конкурса се приемат до 13.10.2000 г. Сред приложените документи БНТ иска пилотни касети и бизнесплан с възможности за допълнително финансиране на предаванията.
“Можем да участваме и с нови проекти, но първо предложихме на БНТ да преговаряме как да доразвием предаванията, които вече продуцираме, и каква да е новата им цена”, обясни Нико Тупарев от “Сиа адвъртайзинг”. Фирмата е продуцент на “Вкусно” и “Кръгове”, а заедно със “Зографик студио” - и на “Джубокс”. Фирмата участва с няколко проекта и в конкурса на BTV. Според Нико Тупарев те все още не са преговаряли за програмите. Според запознати продуцентите на “Вкусно” ще правят кулинарното предаване и в частната медиа, може би ще спечелят и позицията за младежко предаване тип talk show. От “Сиа адвъртайзинг” вече са намерили общ език с ръководството на BTV, защото са автори на кашовете в програмата, сега подготвят и новите шапки на предавания и рубрики. “Все още съм песимист за пазара на външни продукции. Това не е състезание кой е добър. Изборът на програми от частните телевизии ще е ценови. Те търсят външни продукции - гледаеми и евтини. Дори и BTV сега на старта си едва ли ще вложи много пари за покупката на програми”, коментира Нико Тупарев.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември)

All Channels Communication Group създаде звено за медиа планиране и купуване Connected; "Нова тв" ще може да купи малкия дял в "Нет инфо" и още

17 сеп 2019, 1760 прочитания

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 4641 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Малко са изкушените да правят национално радио

Интригата в конкурса засега се поддържа само от радио “Експрес”

Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

Летящите линейки, които властта не дава на хората

Частните хеликоптери работиха на загуба пет години. Сега е ред на държавата

Кой ще превъоръжи пехотата

Основната интрига около новите бронирани машини на армията се очертава да е между General Dynamics и Patria

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

20 въпроса: Магдалена Малеева

Със същия устрем, ентусиазъм и дисциплина, с които печели титли в тениса, Малеева развива и всички проекти, с които се захваща

Талантливият мистър Сант

Първа самостоятелна изложба за американския режисьор Гюс ван Сант