Новият брой:
Чудото на езика

Рекламни агенции се състезават за еко-кампания

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Министерството на околната среда и водите (МОСВ) покани в началото на юни 10 организации за участие в търг за “Информационна кампания за намаляване вредния ефект от изгорелите газове в София”. Проектът е финансиран от програма ФАР. “Процедурата по търга е опростена, поради което информация за проекта не е публикувана в пресата и в нашия сайт”, обясни липсата на публична информация Дойчин Чолаков от Делегацията на Европейската комисия в България. Сред дейностите на Делегацията е и контрол на проектите по програма ФАР. Търгът е обявен като процедура за доставка под сумата от 30 000 евро (58 700 лв.), но точният бюджет не е посочен. От поканените организации се изисква оферта за външна реклама, стикери, брошури и организация на информационна кампания в националните медии. Според правилника кандидатът с най-ниска оферта ще спечели търга.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.