Банковата реклама излиза от кома

Мениджмънтът на финансовите институции трудно се разделя с консервативната реклама

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

“Рекламата не бива да обещава да вложи средствата на вложителите в Америка, а да създава такова усещане”
Виктор Пелевин, Generation П
В романа на Виктор Пелевин, посветен на абсурда на руската реклама през 90-те години, главният герой предлага за банкова кампания да се изобрази секвоя, разлистена в стодоларови банкноти. По това време в България не бяха художествена измислица реклами като “Експресбанк - банката, в която и Ванга има доверие” или телевизионна реклама на TС банк с ревящ тигър под звуците на реквиема на Верди. Шест години след фалитите на 17 банки рекламата на финансовите компании започна плахо да излиза от канона “сигурност, доверие, традиция”, в който се беше капсулирала в очакване българският потребител да заличи спомените за изгорелите си спестявания.
Няколко банки си избраха рекламни агенции от началото на годината и създадоха очакване за


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар