Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Българската медийна коалиция (БМК) обяви, че е против закон за печата, след като в медиите се появиха интерпретации, че по време на годишната среща на неправителствената организация е обсъждана законова регулация за печатните издания. "Както БМК, така и нейните отделни организации членки винаги са се борили против всяка държавна или политическа намеса в медиите. Затова БМК никога не е обсъждала и не би могла да обсъжда каквато и да било идея за Закон за печата. Засягащата и печатните издания дискусия бе посветена единствено на възможните механизми на саморегулацията, основана на елементарните стандарти и етични норми на журналистиката. Придържането към тях би било израз на осъзнатата от медиите отговорност пред тяхната аудитория и правото й да бъде честно информирана. А медиата, която загърбва тази отговорност, не може да бъде и свободна", пише в разпространеното от БМК съобщение. По време на дискусията зам. главният редактор на "Култура" Христо Буцев последователно наричаше идеята си да се изясни собствеността на медиите "закон за печата".



Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар