Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
С PR събитие, организирано от агенция АПРА, Globul отбеляза една година присъствие на българския телекомуникационен пазар. На среща, събрала журналисти и бизнес партньори, икономическият директор на втория GSM-оператор Никос Авгеринос представи и новата рекламна кампания на Globul - "Y8 - chat ли си?". Рекламата, която е дело на McCann-Erickson, започна с тийзър и анонсира новата предплатена карта на Globul "Chat li si?". "Новият продукт е предназначен за хора, които пишат повече sms. С повишаването на количеството на изпратени съобщения тяхната цена ще се понижава", обясниха от рекламната агенция. Кампанията включва външна, прес- и тв реклама. Телевизионният клип е изработен от гръцката рекламна агенция "Ашли&Холмс".
ДЗИ и "Росексимбанк", които ще действат в обща финансова група, повериха рекламния си и PR бюджет на M3 Communications. "Подготвяме нова рекламна кампания, както и нов външен вид на клоновете на ДЗИ, които ще предлагат услугите и на "Росексим", потвърди Максим Бехар, шеф на M3. "Предстои смяна на името на Държавен застрахователен институт, но ще запазим абревиатурата ДЗИ", обясни собственикът на новата финансова група Емил Кюлев. Агенцията, която се грижеше за PR на ДЗИ до продажбата на компанията, беше MARC Communications, а рекламата се обслужваше от EURO RSCG-Sofia.
Нова рекламна кампания на Coca-Cola стартира през миналата седмица. Едноминутният телевизионен клип, заснет в България от McCann-Erickson, ползва аржентински креатив, обясниха от рекламната агенция. Слоган на рекламата е "Coca-Cola за всички". "Освен телевизия, кампанията ще използва за комуникационни канали преса, радио, външна реклама и реклама по местата на продажби", каза Александър Грънчаров, изпълнителен директор на Coca-Cola България. Кампанията, която е основана на интегриран маркетингов подход, ще върви независимо от глобалната кампания "Животът е хубав".
Петият пореден тв клип от рекламната серия “Морени - вафла-трепач” се излъчва в националния ефир. "Той представя познатите ни герои в нов сблъсък. Главната роля отново се изпълнява от тъмнокожия британски актьор Виктор Евънс, а продукцията е снимана от екип на Leo Films", обясниха от рекламна агенция Ogilvy&Mаther, която обслужва Kraft foods.
Международната компания за производство на алкохол Allied Domecq повери рекламен бюджет от близо 100 млн. долара на комуникационния холдинг Publicis. Планираните средства ще се инвестират в рекламни кампании на три марки на Allied Domecq - Kahlua, Beefeater и Stolichnaya. Представителството на Publicis в Лондон ще отговаря за цялостната рекламна стратегия. Кампаниите ще стартират в края на годината, съобщи Advertising Age.
Pepsi-Cola планира промоция, която ще остане в историята на маркетинга, съобщи миналата седмица електронното издание за реклама Adage. Компанията производител на безалкохолни напитки е в преговори да закупи за 15 млн. долара пасажерско място в руската ракета "Съюз". Още 20 млн. долара се предвиждат за телевизионно шоу, чиито участници ще се състезават за билета за космоса. Предвижда се проектът да стартира през лятото на 2003 г., като кулминацията му ще бъде през 2004 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.