С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
27 сеп 2003, 0:00, 1866 прочитания

„Кухнята“ - гарнитура към „Жената днес“

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Списание „Кухнята“ ще стане приложение към „Жената днес“. Това са решили издателите на двете списания Кънчо Стойчев и Андрей Райчев. „Кухнята“ се наложи, но не получава достатъчно внимание от рекламодателите, затова решихме да го слеем с „Жената днес“. Така ще бъде по-добре таргетирано и тиражът му ще се увеличи“, обясни Андрей Райчев, съдружник във фирмата издател РИС ООД. Той отказа да коментира какви са тиражите на двете издания, но уточни, че няма спад при тях през последните месеци. „Кухнята“ беше луксозно списание за рецепти, специализирано обзавеждане, начин на хранене. Подобно на другите издания на РИС то заложи на концепцията на корицата да представя популярни личности (в кухнята). Конкуренцията в този сегмент на пазара са „Сол и пипер“, „Сладко и солено“, „Бон апети“, правено от едноименното предаване, излъчвано по bTV, и по-евтини издания. По данни от рекламния мониторинг на TNS/TV Plan за първите шест месеца на 2003 г. рекламните приходи на „Кухнята“ са 68 000 лева. Вкарването на „Кухнята“ като приложение на „Жената днес“ явно цели да засили поскоро конкурентоспособността на женското издание, където битката за вниманието на женската аудитория става все по-силна. Рекламните постъпления на „Жената днес“ са 454 000 лева за януари - юни 2003 г. РИС ООД, в което останалата част от дяловете притежава Кънчо Стойчев, издава още списанията „Наш дом“, „За мен“ и „Поз драви“. Според запознати с плановете на издателите, съставяйки пакет от няколко списания, целта им е да успеят да привлекат чужд партньор. „Не развиваме изданията, за да ги продаваме. Техният успех зависи от конкуренцията, която се увеличава, но нашата идея винаги е била, ако привличаме чужд партньор, той да придобие миноритарен дял“, уточни Райчев. Той обясни, че в момента няма актуални разговори за продажба на част от изданията.
„Трябва ни име, да станем местните издатели на съответна известна марка и основната причина за това са рекламодателите.“ Като най-силно сред изданията Райчев посочва „Наш дом“. Екипът на „Кухнята“ ще се запази, но обемът му ще бъде намален. В края на миналата седмица е напуснал икономическият директор на изданията Максим Майер.
„Подадох си оставката. Сметнал съм, че отношението към мен не отговаря на резултатите на фирмата“, лаконичен беше Максим Майер. Андрей Райчев обясни, че още не е ясно кой ще е новият мениджър на списанията. Засега Майер остава да работи само за вестник „Сега“, чийто мажоритарен собственик преди два месеца стана шефът на „Овергаз“ Сашо Дончев.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Българската реклама в чужбина Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

16 авг 2019, 1341 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 август)

Есента на БНТ; PR асоциацията БДВО разкритикува кампанията "Направи го сега"; Google пусна възможност за реклами с галерия от снимки в търсачката; Модата на брадите носи на Gilette рекордна загуба и др.

13 авг 2019, 1353 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
АБРО рекламира предимствата на радиото

Из първия наръчник „Факти за българското радио 2003“*

Сметищата на гнева в Русия

Боклукът се превръща в политически проблем, който канализира недоволството и обединява различни групи около една кауза

Лаборатория на края на света

Българската база на Антарктида ще има нова сграда

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

За нишките и хората

Чихару Шиота се завръща в Япония с първа голяма ретроспектива

Кино: "Имало едно време в... Холивуд"

Тарантино с филмово густо за носталгията и нихилизма