С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
27 сеп 2003, 0:00, 1834 прочитания

„Кухнята“ - гарнитура към „Жената днес“

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Списание „Кухнята“ ще стане приложение към „Жената днес“. Това са решили издателите на двете списания Кънчо Стойчев и Андрей Райчев. „Кухнята“ се наложи, но не получава достатъчно внимание от рекламодателите, затова решихме да го слеем с „Жената днес“. Така ще бъде по-добре таргетирано и тиражът му ще се увеличи“, обясни Андрей Райчев, съдружник във фирмата издател РИС ООД. Той отказа да коментира какви са тиражите на двете издания, но уточни, че няма спад при тях през последните месеци. „Кухнята“ беше луксозно списание за рецепти, специализирано обзавеждане, начин на хранене. Подобно на другите издания на РИС то заложи на концепцията на корицата да представя популярни личности (в кухнята). Конкуренцията в този сегмент на пазара са „Сол и пипер“, „Сладко и солено“, „Бон апети“, правено от едноименното предаване, излъчвано по bTV, и по-евтини издания. По данни от рекламния мониторинг на TNS/TV Plan за първите шест месеца на 2003 г. рекламните приходи на „Кухнята“ са 68 000 лева. Вкарването на „Кухнята“ като приложение на „Жената днес“ явно цели да засили поскоро конкурентоспособността на женското издание, където битката за вниманието на женската аудитория става все по-силна. Рекламните постъпления на „Жената днес“ са 454 000 лева за януари - юни 2003 г. РИС ООД, в което останалата част от дяловете притежава Кънчо Стойчев, издава още списанията „Наш дом“, „За мен“ и „Поз драви“. Според запознати с плановете на издателите, съставяйки пакет от няколко списания, целта им е да успеят да привлекат чужд партньор. „Не развиваме изданията, за да ги продаваме. Техният успех зависи от конкуренцията, която се увеличава, но нашата идея винаги е била, ако привличаме чужд партньор, той да придобие миноритарен дял“, уточни Райчев. Той обясни, че в момента няма актуални разговори за продажба на част от изданията.
„Трябва ни име, да станем местните издатели на съответна известна марка и основната причина за това са рекламодателите.“ Като най-силно сред изданията Райчев посочва „Наш дом“. Екипът на „Кухнята“ ще се запази, но обемът му ще бъде намален. В края на миналата седмица е напуснал икономическият директор на изданията Максим Майер.
„Подадох си оставката. Сметнал съм, че отношението към мен не отговаря на резултатите на фирмата“, лаконичен беше Максим Майер. Андрей Райчев обясни, че още не е ясно кой ще е новият мениджър на списанията. Засега Майер остава да работи само за вестник „Сега“, чийто мажоритарен собственик преди два месеца стана шефът на „Овергаз“ Сашо Дончев.

Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Един среден пръст от СЕМ 4 Един среден пръст от СЕМ

Емил Кошлуков беше назначен за и.д. шеф на БНТ след като Константин Каменаров подаде оставка

24 апр 2019, 2017 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 април) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 април)

Рекламните инвестиции в България продължават да растат; България стои стабилно на европейското дъно по свобода на медиите; Beefeater с нова рекламна кампания в България; Създадена е нова асоциация на малъкия и среден бизнес в телекомуникациите и др.

23 апр 2019, 1099 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

Намалява броят на българските студенти в САЩ

През миналата учебна година в американски университети са учили 826 души от страната

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
АБРО рекламира предимствата на радиото

Из първия наръчник „Факти за българското радио 2003“*

Имплозия на "Позитано" 20

След бламирането на Корнелия Нинова за евролистата въпросът е накъде е поела БСП и кой я води

Как Facebook ни управлява

Алгоритмите в интернет отговарят за това какво виждат и дори говорят милиарди души в целия свят

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

20 въпроса: Иван Шопов

На 18 май той ще представи на живо ремиксирана версия на Kanatitsa, съвместния си албум с фолклорното трио "Авигея"

Кино: "Джебчии"

Семейството срещу света с простота и нежност