Накратко
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Накратко

Накратко

728 прочитания

Комитетът за защита на журналистите (CPJ) определи кои са най-опасните места за журналисти. Класацията се оглавява от Ирак, където през последната година са убити 25 журналисти. Останалите страни са Куба (арестувани 29 журналисти през 2003 г.), Зимбабве, Туркменистан, Бангладеш, Китай, Еритрея, Хаити, Западния бряг на река Йордан и ивицата Газа, Русия (заради политическия контрол над медиите и убийствата на журналисти).


„I лъв you“ е слоганът на новата потребителска промоция на „Шуменско пиво“. Той е свързан с голямата награда - фотосафари в Африка, а самата промоция е наречена „Лъвската игра“. Рекламно лице е актьорът Кръстьо Лафазанов. „Лъвската“ е първата национална промоция на „Шуменско“, след като марката стана собственост на Carlsberg и е съобразена с българското законодателство за провеждане на такива инициативи“, уточниха от Noble Graphics Creative Studio, които са разработили промоцията и рекламната кампания за нея.


Творческата концепция и реализацията на новата рекламна кампания на Passport Scotch e създадена в България от екипа на BBM Advertising. Тя е базирана на новите анимирани герои на уискито, одобрена е от собственика на марката Chivas Brothers и съобразена с изискванията за социална отговорност на Amsterdam Group, уточниха от рекламната агенция. Кампанията включва телевизионна, прес-, външна и интернет реклама, както и промоции на местата за продажба и консумация.


Агенция Leo Burnett е създала името, логото и рекламната стратегия на нова марка матраци „Нани“. Кампанията включва телевизионна и печатна реклама в специализирани издания, както и в градския транспорт в София, Варна, Пловдив, Стара Загора и Бургас. Слоганът е „Сбъднат сън“.


Най-младият вестник, който дебютира, е „Дневник джуниър“. Изданието е съвместен проект на вестник „Дневник“ и фондация „Джуниър ачийвмънт“ - България, която развива партньорство между бизнеса и образованието. Вестникът се разпространява безплатно в над 100 училища, включени в програмите на „Джуниър ачийвмънт“. Една от целите му е да показва и как функционира издателският бизнес. Реализираната печалба от продажбата на рекламни площи ще бъде дарявана на „Джуниър ачийвмънт“.


„Отличното начало потвърждава стратегията, която имаме, да продължим нашата експанзия в Източна Европа“, така изпълнителният директор на RTL Group Герхард Зайлер коментира старта на телевизията, която притежават в Хърватия. Националният канал RTL Televizija стартира на 30 април и още в първите дни стана водач в рейтингите в най-гледаното време.


Немският медиен концерн „Вестдойче алгемайне цайтунг“ (ВАЦ) придоби контрола на македонските издателства Most Doo, Krug Doo и Ogledalo Doo, след като антимонополният орган одобри сделката за покупката на трите най-големи национални всекидневника „Дневник“, „Вест“ и „Утрински вестник“, съобщи немският портал horizont.net.


Freecards Advertising Media включва в услугите с безплатни рекламни картички и Fame Hotel Cards, които първоначално ще се разпространяват сред гостите на петзвездните хотели в София.

Комитетът за защита на журналистите (CPJ) определи кои са най-опасните места за журналисти. Класацията се оглавява от Ирак, където през последната година са убити 25 журналисти. Останалите страни са Куба (арестувани 29 журналисти през 2003 г.), Зимбабве, Туркменистан, Бангладеш, Китай, Еритрея, Хаити, Западния бряг на река Йордан и ивицата Газа, Русия (заради политическия контрол над медиите и убийствата на журналисти).


„I лъв you“ е слоганът на новата потребителска промоция на „Шуменско пиво“. Той е свързан с голямата награда - фотосафари в Африка, а самата промоция е наречена „Лъвската игра“. Рекламно лице е актьорът Кръстьо Лафазанов. „Лъвската“ е първата национална промоция на „Шуменско“, след като марката стана собственост на Carlsberg и е съобразена с българското законодателство за провеждане на такива инициативи“, уточниха от Noble Graphics Creative Studio, които са разработили промоцията и рекламната кампания за нея.


Творческата концепция и реализацията на новата рекламна кампания на Passport Scotch e създадена в България от екипа на BBM Advertising. Тя е базирана на новите анимирани герои на уискито, одобрена е от собственика на марката Chivas Brothers и съобразена с изискванията за социална отговорност на Amsterdam Group, уточниха от рекламната агенция. Кампанията включва телевизионна, прес-, външна и интернет реклама, както и промоции на местата за продажба и консумация.


Агенция Leo Burnett е създала името, логото и рекламната стратегия на нова марка матраци „Нани“. Кампанията включва телевизионна и печатна реклама в специализирани издания, както и в градския транспорт в София, Варна, Пловдив, Стара Загора и Бургас. Слоганът е „Сбъднат сън“.


Най-младият вестник, който дебютира, е „Дневник джуниър“. Изданието е съвместен проект на вестник „Дневник“ и фондация „Джуниър ачийвмънт“ - България, която развива партньорство между бизнеса и образованието. Вестникът се разпространява безплатно в над 100 училища, включени в програмите на „Джуниър ачийвмънт“. Една от целите му е да показва и как функционира издателският бизнес. Реализираната печалба от продажбата на рекламни площи ще бъде дарявана на „Джуниър ачийвмънт“.


„Отличното начало потвърждава стратегията, която имаме, да продължим нашата експанзия в Източна Европа“, така изпълнителният директор на RTL Group Герхард Зайлер коментира старта на телевизията, която притежават в Хърватия. Националният канал RTL Televizija стартира на 30 април и още в първите дни стана водач в рейтингите в най-гледаното време.


Немският медиен концерн „Вестдойче алгемайне цайтунг“ (ВАЦ) придоби контрола на македонските издателства Most Doo, Krug Doo и Ogledalo Doo, след като антимонополният орган одобри сделката за покупката на трите най-големи национални всекидневника „Дневник“, „Вест“ и „Утрински вестник“, съобщи немският портал horizont.net.


Freecards Advertising Media включва в услугите с безплатни рекламни картички и Fame Hotel Cards, които първоначално ще се разпространяват сред гостите на петзвездните хотели в София.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK