Медиите не трябва да флиртуват с властта

журналистът Георги Папакочев пред "Капитал"

Георги Папакочев: "Проблемите пред БНР - премълчавани и слагани под килима, отлагани във времето, рано или късно ще рефлектират върху бъдещото състояние на медиата".
Георги Папакочев: "Проблемите пред БНР - премълчавани и слагани под килима, отлагани във времето, рано или късно ще рефлектират върху бъдещото състояние на медиата".
Георги Папакочев: "Проблемите пред БНР - премълчавани и слагани под килима, отлагани във времето, рано или късно ще рефлектират върху бъдещото състояние на медиата".    ©  Надежда Чипева
Георги Папакочев: "Проблемите пред БНР - премълчавани и слагани под килима, отлагани във времето, рано или късно ще рефлектират върху бъдещото състояние на медиата".    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Кой е най-успешният формат радио?

- Успешно радио е чешкият модел на Би Би Си в Прага. Неговите журналисти успяха да покажат най-добрия вид сериозно информационно радио - модел за радиото на бъдещето. Динамичната и разнообразна информация винаги привлича аудитория. Чешкото Би Би Си ми даваше картината на света, картината в Чехия, анализ, екскулзивни интервюта, полезна сервизна информация, дори къде сутринта са кризисните райони на движение и има задръствания, прогнозата за времето. Само в два часа получаваш пълна картина на деня. Що се отнася до България, пример за успешен формат радио е програма "Хоризонт" на БНР, това е изпитан модел, но той според мен се нуждае от сериозно усъвършенстване.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар