Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Напрежението около рекламите на водка „Мери Джейн“ продължи да нараства тази седмица, като предизвика и кампания срещу нейния пряк конкурент - водка „Флирт“.
Миналата седмица медийните надзорници трябваше да разгледат доклад, изготвен от отдел „Мониторинг“ за тв клиповете на водка „Мери Джейн“, на основата на който да бъдат определяни санкциите, които ще се налагат на медиите, излъчващи клипа. Оказа се, че той все още не е готов. Вместо това СЕМ организира на 29 юни дебат за алкохолната реклама. Според членовете на регулаторния орган подобна дискусия „ще помогне за изработването на ясна позиция сред обществеността както по отношение на рекламата на алкохол, така и в подкрепа на кампанията против разпространението и употреба на наркотични вещества“. До времето на дискусията конкретни действия от страна на СЕМ не можем да очакваме. Надзорниците разгледаха и ново писмо от „СИС индъстрис“, в което компанията защитава посланията на тв спота - Welcome to the planet Mary Jane („Добре дошли на планетата Мери Джейн“) и графичното лого - триъгълно зелено листенце - символ на леката дрога. Във възражението на компанията - разпространител на „Мери Джейн“, подписано от Рени Стойкова - управител на „СИС индъстрис“, и адресирано до председателя на СЕМ Райчо Райков се обяснява, че рекламната кампания на водката с нищо не вреди и не нарушава закона, и се припомня, че спорният клип на „Мери Джейн“ е предшестван от билбордове и тв реклама, в които е изписан призивът - No Marijuana.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.