ВВТ ще излъчва Висшата лига
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

ВВТ ще излъчва Висшата лига

ВВТ ще излъчва Висшата лига

Велислава ПОПОВА
2788 прочитания

ВВТ ще излъчва двубоите от футболното първенство на Англия за сезона 2004/2005 г. Собственикът на кабелната телевизия Петър Манджуков потвърди за „Капитал“, че е финализирал преговорите. „Платил съм за излъчване на половината от мачовете от Висшата лига, останалите ще се излъчват от друга телевизия“, каза Манджуков. В официалния пресрелийз, разпространен от агенция „ПР медия“ през седмицата, беше съобщено, че правата се поделят между ВВТ и „Ринг +“. От „Ринг+“ обаче все още не са потвърдили, че са купили правата за излъчване на английските мачове.

Все още не е ясно, ако „Ринг+“ не е втората телевизия, дали е възможно останалата част от срещите да се излъчват отново от „Диема“. През последната година мачовете бяха разпределени между двата канала на „Диема вижън“ - „Диема“ и „Диема 2“. След разпространяването на съобщението за ВВТ шефът на „Диема вижън“ Емил Славчев заяви за „Капитал“, че според негова информация все още никой не притежава правата за България. Според статия във вестник „Дневник“ собственик на правата за България е Робърт Пийкълс и с него преговарят българските канали. Въпреки че английското първенство е обект на много тв желания, загубата на правата от „Диема“ е изненадваща. Телевизията го излъчва от няколко години, успя да го развие и наложи и увеличи сериозно пазарния си дял, особено през уикенда. „Диема“ все още не беше използвала достатъчно рекламните възможности на подобен тв продукт. През миналата година „Диема“ (заедно с „Ринг +“) започна да излъчва срещи и от испанското футболно първенство. Според медийните наблюдатели новите притежатели явно са били готови да платят по-висока цена. Твърди се, че интерес към „Премиършип“ са проявявали и от „Евроком“.

Според зрителите фенове „Диема“ е успяла за две години да изгради и най-добрия коментаторски екип (Васил Василев, Петър Хераков, Борислав Борисов) на футболни двубои. Не е ясно дали ВВТ няма да опита да привлече същите коментатори и дали ще представя мачовете „опаковани“ със специализирани студиа и коментари, както „Диема“, която следваше английския модел.

Манджуков не стоял зад проекта „Контрасти“

Петър Манджуков съобщи, че не е свързан с новия седмичник „Контрасти“, чийто първи брой излезе този петък. Той опроверга информациите, разпространявани в медийните среди, че финансира вестника. Манджуков, който издава „Дума“, обясни през седмицата за „Капитал“, че в момента нямал интерес да инвестира в седмичен вестник.
Директор на „Контрасти“ е Ани Димитрова, която е работила в „Пари“. В момента тя води седмичното предаване „Бизнес клуб“ по телевизия ВВТ. Димитрова отказа да уточни фирмата - издател на „Контрасти“, и каза, че това ще се види във вестника.
Като издател в карето е посочена „Алфа медиа груп“ ЕООД. Справка в БУЛСТАТ показва, че дружеството е собственост на Ани Димитрова и е регистрирано през февруари 2004 г. Директорката на вестника обясни, че седмичникът ще се финансира с „лични средства“ на фирмата и с реклама. „Идеята на „Контрасти“ е да бъде за всеки, да бъде интересен, по-добър от „168 часа“, достъпен и разбираем, но да не жълтее“, обясни Ани Димитрова.“Контрасти“ ще се печата в ИПК „Родина“. Първият брой на седмичника е в 24 страници и 10 000 броя тираж с цена 50 стотинки.

ВВТ ще излъчва двубоите от футболното първенство на Англия за сезона 2004/2005 г. Собственикът на кабелната телевизия Петър Манджуков потвърди за „Капитал“, че е финализирал преговорите. „Платил съм за излъчване на половината от мачовете от Висшата лига, останалите ще се излъчват от друга телевизия“, каза Манджуков. В официалния пресрелийз, разпространен от агенция „ПР медия“ през седмицата, беше съобщено, че правата се поделят между ВВТ и „Ринг +“. От „Ринг+“ обаче все още не са потвърдили, че са купили правата за излъчване на английските мачове.

Все още не е ясно, ако „Ринг+“ не е втората телевизия, дали е възможно останалата част от срещите да се излъчват отново от „Диема“. През последната година мачовете бяха разпределени между двата канала на „Диема вижън“ - „Диема“ и „Диема 2“. След разпространяването на съобщението за ВВТ шефът на „Диема вижън“ Емил Славчев заяви за „Капитал“, че според негова информация все още никой не притежава правата за България. Според статия във вестник „Дневник“ собственик на правата за България е Робърт Пийкълс и с него преговарят българските канали.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.