Създайте саморегулация на рекламата

До няколко години ще има още ограничения върху рекламата, казва Доминик Лил, генерален директор на Европейската асоциация на комуникационните агенции, пред „Капитал“

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Закъснявам за началото на Деветия национален форум на Асоциацията на рекламните агенции (АРА). Влизам в залата в НДК точно когато президентът на АРА Красимир Гергов съобщава данните на асоциацията за обема на рекламния пазар в България. Специален гост на форума е Доминик Лил, генерален директор на Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA), когото съм дошъл да интервюирам. Планирано е да изнесе две лекции пред елита на рекламната ни индустрия. Темата на първата е „Регулация на рекламата в Европейския съюз (ЕС) - повече закони или по-добри закони“. В нея той обяснява, че голямата част от проблемите на рекламната индустрия са породени от неспособността й да убеди регулиращите органи на ЕС, че тя е в състояние да се саморегулира.

В почивката се уговаряме да направим интервюто след втората му лекция. Тя е на тема „Рекламата на кръстопът - можем ли да изберем по кой път да тръгнем“. Обяснява за системите за саморегулация на рекламната дейност в различни европейски страни. В рамките на петнайсетина минути той разказва на аудиторията, че според EACA до няколко години под ударите на законовата забрана в ЕС освен рекламата на цигари ще попаднат и тази на някои видове храни, на автомобили, мобилни телефони, кредитни услуги, фармацевтични препарати...

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар