С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 12 мар 2005, 0:00, 3428 прочитания

bTV с нов мениджърски екип

Вики Политова наследява Светлана Василева

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Най-задаваният въпрос след смяната на мениджърския екип в bTV беше защо. Той обаче така и не получи конкретен отговор. Светлана Василева, която заемаше длъжността управляващ директор (Station Manag­er) в първата частна национална телевизия, „получи предложение за работа от компанията Fox International Channels, филиал на News Corporation“, пишеше в писмото до медиите, подписано от генералния директор на Balkan News Corporation Албърт Парсънс. Досегашната позиция на Светлана Василева е поета от двама мениджъри: Вики Политова - търговски директор на bTV от създаването и, беше повишена в управляващ директор. Програмният отдел в телевизията оглави Апостол Пенчев, който има опит като директор на направление „Филми“ в БНТ.
Пред „Капитал“ Светлана Василева обясни, че сама е взела решение да приеме работата за кабелна тв програма Fox Life - България, която се очаква да стартира на 1 юни 2005 г. Тя каза: „Не мога да ви уточня в момента длъжността си, това ще стане ясно може би до 2-3 дни.“ Василева обясни и смисъла на новото предизвикателство: „В далечните перспективи на News Corporation влиза разработването на международни и нови кабелни канали. България може да получи шанса да стане център на създаването на нови продукции. Компанията иска да навлезе в Румъния, Русия, Сърбия, Чехия, Полша. Новият канал Fox Life ще бъде по-лежерен, с развлекателни качествени програми и много филми. На новото място ще ми е по-трудно, но и интересно.“ До 10-15 дни в Съвета за електронни медии ще бъдат подадени документите за регистрацията на канала, потвърди Светлана Василева. Тя оглави първата частна национална телевизия в годината на старта и - 2000 г. Преди да поеме този пост, няколко месеца беше съветник на Албърт Парсънс. Преди bTV е била директор на „Медиалинк“ и „Триада комюникейшънс“ на Красимир Гергов.
Вики Политова също е близка до собственика на „Крес“ Красимир Гергов. Преди да отговаря за рекламата на първата частна национална тв, тя беше изпълнителен директор на Leo Burnett, агенция, свързвана с кръга на интереси на Гергов (в момента Leo Bur­nett е управлявана от сестрата на Политова - Ася Маджарова - бел. ред.)
Версиите за рокадите в bTV, коментирани в медийните среди, бяха ограничени. Повечето от тях се свързваха с влошаване на отношенията между Василева и Гергов, който държи да има доверен човек на тази позиция. Гергов официално е представян като съветник на Албърт Парсънс. Възможно е промените да са предизвикани от факта, че bTV не реагира предварително с програмни промени на очакваната конкуренция от „Нова тв“ и риалити форматите. Показателен е фактът, че едва сега частната тв назначава програмен директор. Досега bTV имаше само програмен координатор. Изборът на Апостол Пенчев, който се ползва с добро име в медийните среди, също е изненадващ, тъй като през последната година той живееше в чужбина. „Получих предложението от г-н Парсънс“, коментира Пенчев.
Засега версията за промени, заради намаляване на рекламните приходи не може да бъде потвърдена, докато не излязат финансовите резултати на фирмата за 2004 г. По данни на мониторинга на TNS/TV Plan през януари 2005 г. обаче „Нова тв“ за първи път изпревари bTV по рекламни приходи. Освен това рекламният директор на bTV всъщност получи повишение.

bTV иска да повиши телевизионната гледаемост
Вики Политова, управляващ директор на bTV, пред „Капитал“

Очаква ли се от вас да направите програмни промени?

- Телевизията е динамична медиа, която постоянно се променя и винаги търси да задоволи все по-взискателния зрителски вкус. В този смисъл bTV ще търси нови решения, които в момента не мога да конкретизирам. При всички положения, каквито и промени да предприемем, те ще бъдат въз основа на постигнатото дотук. Като водеща телевизия bTV ще се опита да повиши общата телевизионна гледаемост в България. Това, разбира се, става с добри програмни решения както от наша страна, така и от страна на нашите конкуренти.

В какво ще инвестирате допълнително? Предвидени ли са средства за развитие на програмата?

- bTV инвестира в хора, в обучението на екипите на всички отдели, за да подобри цялостната продукция и визия на телевизията. Разбира се, че подборът на външните продукции също е много важен. Занапред с Апостол Пенчев ще работим заедно по редица проекти.

Koe в програмата на bTV трябва да се промени?

- Имаме много нови и интересни идеи за проекти, които да предложим на зрителите, но засега ще ги запазим в тайна.

Ще има ли промени в рекламната политика на bTV?

- Рекламната политика е изградена върху солидни принципи, които са доказали своята ефективност и атрактивност пред рекламодателите и рекламните агенции. В същото време подходът ни на работа позволява да се изготвят и предлагат най-добрите решения за всяка една кампания съобразно множество зададени цели. Не смятам, че трябва да променяме високите стандарти на коректно обслужване, с които сме се ангажирали пред клиентите ни.



Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Един среден пръст от СЕМ 4 Един среден пръст от СЕМ

Емил Кошлуков беше назначен за и.д. шеф на БНТ след като Константин Каменаров подаде оставка

24 апр 2019, 2057 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 април) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 април)

Рекламните инвестиции в България продължават да растат; България стои стабилно на европейското дъно по свобода на медиите; Beefeater с нова рекламна кампания в България; Създадена е нова асоциация на малъкия и среден бизнес в телекомуникациите и др.

23 апр 2019, 1099 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

Намалява броят на българските студенти в САЩ

През миналата учебна година в американски университети са учили 826 души от страната

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Този Gallup не е онзи Gallup

В България ALSO*

Първи голям чужд инвеститор навлиза в българския сектор за дистрибуция на IT техника - швейцарската милиардна компания ALSO Holding купува "Солитрон"

Най-дългото кацане на летище София

Пет големи европейски кандидата поискаха за 35 години столичното летище

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

20 въпроса: Иван Шопов

На 18 май той ще представи на живо ремиксирана версия на Kanatitsa, съвместния си албум с фолклорното трио "Авигея"

Кино: "Джебчии"

Семейството срещу света с простота и нежност