БТК с нова „физиономия“

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

БТК даде първия залп в очакваната тежка битка между трите най-големи телекомуникационни оператора в България. Но вместо очакваното начало на рекламната кампания за старта на мобилния си оператор бившата държавна компания представи изцяло променения си корпоративния дизайн.

Кампанията по неговото въвеждане стартира преди около две седмици, когато по билбордове в София и големите градове в страната се появиха загадъчни изречения и четири сфери в долния десен ъгъл. С официалното представяне на новия дизайн стана ясно, че използваните изречения били избрани от класация на най-често употребяваните изрази по телефона („Къде си бе“, „Дай баба ти да я чуя“ и т.н.), а сферите са графичен елемент от новото лого на БТК. Логото било харесано от мениджмънта на компанията още по време на конкурса за избор на обслужваща рекламна агенция, проведен през лятото на 2004 г. Изработено е от класираната тогава за финалния кръг преговори Lowe Swing Communications, която впоследствие загуби борбата, спечелена от New Moment New Ideas. След края на конкурса мениджмънтът на БТК е купил логото от рекламната агенция. Последният му вариант е дело на британския консултант Hemong Patel, който е направил промени в графичния дизайн на Lowe Swing. БТК промени и фирмения си уебсайт, като новият е изработен от MAGStudio, но запази слогана на кампанията си „За тебе е“.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар