Лек стрес на пазара на външна реклама
Бизнесът търси диалог със столичната община в битката с незаконните съоръжения
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Облачно време започва да застига агенциите за външна реклама в София. Или поне тези, които злоупотребят с продължилия няколко години хаос в общината, предизвикан от липсата на правила. Кметът Бойко Борисов още с встъпването си в длъжност се закани на незаконните билбордове. В края на миналата седмица думите му се превърнаха в дела. В неделния следобед десетина журналисти станаха свидетели на публичното сваляне на едно от 14-те незаконни съоръжения. Събитието се състоя на светофара зад НДК, а съоръженията се оказаха собственост на общинската фирма „Озеленяване“. Въпреки все още нефункциониращата напълно нова наредба за преместваемите обекти, която регулира издаването на разрешения и разполагането на рекламни съоръжения на територията на столицата, акцията на Борисов е сигнал, че този път, може би, от пазара на външна реклама в столицата ще бъдат изхвърлени играчите, заобикалящи закона (още по темата можете да прочетете на стр. 18-19).
Всички под ревизия
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.