Новият брой:
Чудото на езика

Лек стрес на пазара на външна реклама

Бизнесът търси диалог със столичната община в битката с незаконните съоръжения

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Облачно време започва да застига агенциите за външна реклама в София. Или поне тези, които злоупотребят с продължилия няколко години хаос в общината, предизвикан от липсата на правила. Кметът Бойко Борисов още с встъпването си в длъжност се закани на незаконните билбордове. В края на миналата седмица думите му се превърнаха в дела. В неделния следобед десетина журналисти станаха свидетели на публичното сваляне на едно от 14-те незаконни съоръжения. Събитието се състоя на светофара зад НДК, а съоръженията се оказаха собственост на общинската фирма „Озеленяване“. Въпреки все още нефункциониращата напълно нова наредба за преместваемите обекти, която регулира издаването на разрешения и разполагането на рекламни съоръжения на територията на столицата, акцията на Борисов е сигнал, че този път, може би, от пазара на външна реклама в столицата ще бъдат изхвърлени играчите, заобикалящи закона (още по темата можете да прочетете на стр. 18-19).

Всички под ревизия


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.