Външната реклама по света и у нас
Защо някъде рекламата „извън дома“ е обект на научни изследвания, а в България - на кметски проверки
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Представете си Лас Вегас без нито една светеща реклама. Или Токио без нито един екран на големите кръстовища. Или Ню Йорк без нито един билборд на „Таймс скуеър“, дори и този на Nike, който сменяше цветовете на кецовете според желанията на минувачите. Или площад “Пикадили” в Лондон без култовата реклама на TDK, която стои там от години, без да е променяна. Даа, няма да е същото.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.