Пресрекламата полетя нагоре

Напук на световните тенденции печатните медии в България отчитат рекорден ръст от 28%

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Колкото повече - толкова повече. Това е основното впечатление от данните за инвестициите в печатна реклама в България през 2005 г. Мониторингът отчита огромен ръст. Това се дължи както на редовното годишно повишение на рекламните тарифи на най-големите издания, така и на навлизането на нови, лицензионни списания на пазара - Elle, Maxim, National Geographic, Bravacasa. Безплатните седмични издания „Програмата“ и „Една седмица в София“ също показват стабилно поведение на пазара.

Според цифрите наистина изглежда, че повече издания водят до повече пари за реклама. През тази година обаче ще може да се потвърди дали новите заглавия ще увеличат инвестициите в пресреклама като цяло, или само ще ги преразпределят между различните вестници и списания.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар