Накратко
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Накратко

Накратко

796 прочитания

След конкурс „Загорка“ АД избра медиа агенцията Mindshare (Ogilvy&Mather) да поеме медиа планирането и купуването за всички марки на компанията. Досега трите рекламни агенции, работещи за „Загорка“ АД - Ogilvy&Mather, Graffiti/BBDO и Huts/JWT, управляваха отделните бюджети на марките, които обслужваха.


Българският червен кръст е подписал договор с PR агенцията M3 Communications Group. Тя ще отговаря за поддържането на връзките с медиите, репутацията на БЧК и планирането и организирането на комуникационните изяви на организацията.


ProCredit Bank е избрала след конкурс през януари V+O Communications за обслужваща PR агенция. V+O ще поемат връзките с обществеността, стратегическото PR консултиране, управлението на кризи, медийния анализ на банковия и финансовия сектор, организацията на вътрешната комуникация в структурата на организацията, както и подпомагане на представянето на новите продукти и услуги на банката.


Съветът за електронни медии (СЕМ) глоби „Нова тв“ за скрита реклама в шоуто Big Brother. Глобата е в размер 12 хил. лв. за това, че по време на риалити шоуто е била показвана бутилка алкохол и камерата е акцентирала върху марката. Санкцията е толкова висока, тъй като медиата вече има влязло в сила едно наказателно постановление и следващото е в двоен размер. На „Нова тв“ са наложени и още две глоби от по 4 хил. и 2 хил. лева. Първата е за скрита реклама на алкохол, а втората за скрита реклама на Coca-Cola, Fanta и Sprite.


bTV купи правата за излъчване на Формула 1. Медиата подписа тригодишен договор с компанията „Хенди мейл“, която е посредник на първособственика „Формула уан мениджмънт“. bTV спечели наддаването за правата на най-гледаното моторно първенство в Европа, в което участваха още две български медии - спортният канал „Ринг тв“ и „Нова тв“. Сумата, която ще плати Би Ти Ви, за да излъчва стартовете във Формула 1, не беше обявена. Поради силния интерес към състезанието в България по непотвърдени данни цената на пакета за един сезон надхвърля 500 хил. евро. Състезанията започват от 12 март.

След конкурс „Загорка“ АД избра медиа агенцията Mindshare (Ogilvy&Mather) да поеме медиа планирането и купуването за всички марки на компанията. Досега трите рекламни агенции, работещи за „Загорка“ АД - Ogilvy&Mather, Graffiti/BBDO и Huts/JWT, управляваха отделните бюджети на марките, които обслужваха.


Българският червен кръст е подписал договор с PR агенцията M3 Communications Group. Тя ще отговаря за поддържането на връзките с медиите, репутацията на БЧК и планирането и организирането на комуникационните изяви на организацията.


ProCredit Bank е избрала след конкурс през януари V+O Communications за обслужваща PR агенция. V+O ще поемат връзките с обществеността, стратегическото PR консултиране, управлението на кризи, медийния анализ на банковия и финансовия сектор, организацията на вътрешната комуникация в структурата на организацията, както и подпомагане на представянето на новите продукти и услуги на банката.


Съветът за електронни медии (СЕМ) глоби „Нова тв“ за скрита реклама в шоуто Big Brother. Глобата е в размер 12 хил. лв. за това, че по време на риалити шоуто е била показвана бутилка алкохол и камерата е акцентирала върху марката. Санкцията е толкова висока, тъй като медиата вече има влязло в сила едно наказателно постановление и следващото е в двоен размер. На „Нова тв“ са наложени и още две глоби от по 4 хил. и 2 хил. лева. Първата е за скрита реклама на алкохол, а втората за скрита реклама на Coca-Cola, Fanta и Sprite.


bTV купи правата за излъчване на Формула 1. Медиата подписа тригодишен договор с компанията „Хенди мейл“, която е посредник на първособственика „Формула уан мениджмънт“. bTV спечели наддаването за правата на най-гледаното моторно първенство в Европа, в което участваха още две български медии - спортният канал „Ринг тв“ и „Нова тв“. Сумата, която ще плати Би Ти Ви, за да излъчва стартовете във Формула 1, не беше обявена. Поради силния интерес към състезанието в България по непотвърдени данни цената на пакета за един сезон надхвърля 500 хил. евро. Състезанията започват от 12 март.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK