Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
25 фев 2006, 0:00, 819 прочитания

Накратко

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

След конкурс „Загорка“ АД избра медиа агенцията Mindshare (Ogilvy&Mather) да поеме медиа планирането и купуването за всички марки на компанията. Досега трите рекламни агенции, работещи за „Загорка“ АД - Ogilvy&Mather, Graffiti/BBDO и Huts/JWT, управляваха отделните бюджети на марките, които обслужваха.


Българският червен кръст е подписал договор с PR агенцията M3 Communications Group. Тя ще отговаря за поддържането на връзките с медиите, репутацията на БЧК и планирането и организирането на комуникационните изяви на организацията.


ProCredit Bank е избрала след конкурс през януари V+O Communications за обслужваща PR агенция. V+O ще поемат връзките с обществеността, стратегическото PR консултиране, управлението на кризи, медийния анализ на банковия и финансовия сектор, организацията на вътрешната комуникация в структурата на организацията, както и подпомагане на представянето на новите продукти и услуги на банката.


Съветът за електронни медии (СЕМ) глоби „Нова тв“ за скрита реклама в шоуто Big Brother. Глобата е в размер 12 хил. лв. за това, че по време на риалити шоуто е била показвана бутилка алкохол и камерата е акцентирала върху марката. Санкцията е толкова висока, тъй като медиата вече има влязло в сила едно наказателно постановление и следващото е в двоен размер. На „Нова тв“ са наложени и още две глоби от по 4 хил. и 2 хил. лева. Първата е за скрита реклама на алкохол, а втората за скрита реклама на Coca-Cola, Fanta и Sprite.


bTV купи правата за излъчване на Формула 1. Медиата подписа тригодишен договор с компанията „Хенди мейл“, която е посредник на първособственика „Формула уан мениджмънт“. bTV спечели наддаването за правата на най-гледаното моторно първенство в Европа, в което участваха още две български медии - спортният канал „Ринг тв“ и „Нова тв“. Сумата, която ще плати Би Ти Ви, за да излъчва стартовете във Формула 1, не беше обявена. Поради силния интерес към състезанието в България по непотвърдени данни цената на пакета за един сезон надхвърля 500 хил. евро. Състезанията започват от 12 март.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 4432 прочитания

Рекламна спортна пауза Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

22 май 2020, 1151 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Всичко се плаща

Общината показа проекта за нова наредба за рекламна дейност в София

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Домът, моят приятел

Виртуална изложба представя погледа на тридесет фотографи към дома като "жив организъм"

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10