Мобилни войни
Битката между MTel, GloBul и БТК ги изведе до топ 10 на рекламодателите в телевизия
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Да изпревариш Procter&Gamble в класация за обем на рекламните инвестиции е голямо постижение. Unilever успя да го направи, но не в България, а във Великобритания. За пръв път, откакто британското списание Marketing публикува своята класация за най-големите рекламодатели във Великобритания, Unilever стъпи на първото място, изпреварвайки P&G с почти 30 млн. паунда.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.