Новият брой: Накъде след вота
Close

Любо, къде си?

БТК обяви конкурс за избор на рекламна агенция

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ще изчезне ли Любо от тв екраните, страниците на вестниците и билбордовете по улиците?

Въпросът стана актуален, след като БТК обяви, че си търсиобслужваща рекламна агенция. И след като създателите на Любо от NewMoment New Ideas, които през 2004 г. спечелиха при първия конкурс висторията на телекомуникационния оператор, отказаха да участват всегашното състезание между българските рекламни агенции.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар