БТК почти си избра рекламна агенция

Graffiti/BBDO, Leo Burnett Sofia и Ogilvy&Mather в състезание за 12 милиона

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Да се опази тайна за дълго в рекламната индустрия често е трудно.

Въпреки че от мениджмънта на БТК не са съобщили на избраните във финалния кръг на конкурса за избор на обслужваща рекламна агенция три агенции кои са техните конкуренти, новината се разпръсна за броени часове в четвъртък.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар