Реклама като за световно

Впечатляващ ръст на bTV и лек спад за "Нова тв" маркират рекламния тв пазар през първата половина на 2006 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Започващи/спиращи конкурси за лицензиране на нови ефирни телевизии, одит на действащата пийпълметрична система, предстоящ евентуален старт на нова такава система...

Телевизионният пазар май не е бил толкова интересен от провеждането на конкурса за втора частна национална телевизия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар