"Шампиони" с проблем

Агенцията, представител на Young&Rubicam, загуби най-големия си клиент - Danone

Danone предизвика поредица промени в „Шампионите/Young&Rubicam“
Danone предизвика поредица промени в „Шампионите/Young&Rubicam“    ©  Цветелина Николаева
Danone предизвика поредица промени в „Шампионите/Young&Rubicam“
Danone предизвика поредица промени в „Шампионите/Young&Rubicam“    ©  Цветелина Николаева

Какво бихте направили, ако сте международна компания, голям рекламодател, и не сте доволни от рекламната си агенция, но не можете да я смените, заради международна обвързаност на компанията с тази агенция?

Един от вариантите е да вдигнете голям шум и да смените агенцията на локално ниво. Друг е да предизвикате промени в агенцията и да се надявате, че те ще са за добро. Нещо между двете се случва с "Данон Сердика" и българското представителство на международната верига Young&Rubicam - "Шампионите/Y&R". Заговори се, че дългогодишният управител и притежател на част от собствеността на "Шампионите 2000" АД Калин Йорданов е напуснал агенцията и е заменен от Невена Митрева. Голяма част от екипа на агенцията също бе освободен. Четирима от напусналите дори успяха да създадат нова агенция - Silver advertising. А Young&Rubicam поканиха няколко независими агенции да участват в конкурс за представителството на мрежата за България. До редакционното приключване на броя от централата на Y&R не потвърдиха информацията.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се