Джон Палант: Хуморът е най-силното оръжие на рекламата

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил


Джон Палант бе президент на журито за групите за телевизионна, печатна, външна и радиореклама, "Дизайн и арт дирекшън" на фестивала Golden Drum. Той е изпълнителен криейтив директор за Европа на международната верига Saatchi&Saatchi. Присъединява се към агенцията през 1988 г. като старши копирайтър. Отговаря за европейските дейности на Toyota, Lexus (марката на Toyota в САЩ), Visa и Carlsberg. Сред наградите, които е печелил, има един "Златен молив" от D&AD (една от най-трудните за печелене награди в света), седем "лъва" от фестивала в Кан и е в "Залата на славата" на провеждащия се в Ню Йорк фестивал One Show.

Какви са вашите впечатления от фестивала? Видяхте ли някакви изключително добри или лоши неща?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Daniela Dimitrova

    Bih iskala da obarna vnimanie na avtora che Lexus e marka na Toyota ne samo za USA, ami worldwide. Za spravka: prodava se i v Bulgaria. Ot vnositeliat na Toyota.

    Нередност?
Нов коментар