С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
20 окт 2006, 0:00, 2043 прочитания

Young&Rubicam с нов и стар партньор

Компанията и New Moment започват стратегическо партньорство, "Шампионите" остават част от мрежата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Търсенето на нова агенция, която да бъде партньор на международната компания Young&Rubicam и да обслужва Danone в България, приключи.

Избрана, и то не само за страната, е мрежата на New Moment New Ideas Company, обхващаща целия Балкански полуостров. Оказа се, че New Moment New Ideas не са отказали офертата на Young&Rubicam, а са се споразумели за международно партньорство между двете компании. "Влизаме в ново партньорско споразумение с New Moment New Ideas, което ще покрива региона на Балканите", съобщи Бърнард Барнет, вицепрезидент по корпоративните въпроси на Y&R за Европа, Близкия изток и Африка. Той обясни още, че взаимоотношенията с "Шампионите", които досега представяха международната мрежа, няма да бъдат прекратени, но ще се променят. "В края на тази година формалната афилиация* ще приключи, но "Шампионите" ще останат стратегически партньор на Y&R Brands за България", каза Барнет.
"От 1 октомври New Moment New Ideas Company е рекламната агенция на Danone за България", съобщиха от международния производител на хранителни продукти. "Обслужваща агенция на Danone в световен мащаб е Young&Rubicam, която в България вече ще бъде представлявана от New Moment New Ideas. Договорът с е първа стъпка към стратегическо партньорство между New Moment и Young&Rubicam, като все още тече процес на дефиниране на отношенията между двете рекламни компании. Първият им съвместен проект ще бъде именно обслужването на Danone", се казва още в съобщението. Потърсен за коментар, управляващият директор на New Moment New Ideas Ненад Лозович потвърди информацията и уточни, че агенцията ще запази както своето име, така и независимия си пазарен статут. "Партньорството ни с Young&Rubicam, което в перспектива New Moment се надява да разработи, е трето за текущата година. В началото на 2006 г. агенцията получи статут на официален партньор на Съвета на Европа в проектите за развитие на изкуство и култура за Балканския регион. По-късно през годината New Moment стана партньор и в проекта на Едуард де Боно "Световен център за нова мисъл", разказа още Лозович.
Както взаимоотношенията между New Moment и Y&R все още не са уточнени, така и бъдещата позиция на "Шампионите" все още не е окончателно изяснена. Управителят Невена Митрева каза, че те остават партньор на международната агенция и ще продължат да работят за Danone до края на годината. "Шампионите" чрез медиа агенцията си "Медиахелп" ще извършват медиа планирането и купуването за марките на Danone.
С партньорството си с Y&R българският офис на New Moment затвърждава позицията си като най-голямата рекламна агенция в страната. Според класацията по приходи на агенциите, публикувана в "Капитал" през 2005 г., те управлява 40 млн. лева рек­ламни инвестиции на своите клиенти. От 2006 г. към тях ще бъдат добавени още няколко милиона - за 2005 г. Danone са инвестирали в тв и пресреклама над 4 млн. лева.





Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември 2018г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

13 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:


  • Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
  • Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред региона и България
  • Най-важните сделки за годината и какво стои зад тях
  • Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2019
  • Защо за МСП е важно да са публични компании и каква подкрепа има за това
  • Нови инициативи в сектора за инвестиции с рисков капитал

Повече подробности на capital.bg/conference

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 ноември)

КЗК глоби Ozone.bg с близо 100 хил. лв. заради заблуждаваща реклама; Годината, в която телевизия "Алма матер" стана известна; Предстоящи комуникационни обучения; HBO сваля цената на онлайн платформата си; Коледната приказка на John Lewis и др.

20 ное 2018, 728 прочитания

HBO сваля цената на онлайн платформата си и предлага нова опция за плащане 2 HBO сваля цената на онлайн платформата си и предлага нова опция за плащане

HBO GО вече ще струва 2.99 евро на месец за директните абонати на услугата

14 ное 2018, 1660 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Със замах

"Болкан нюз корпорейшън" прибавя към собственостите си и "Радиокомпания Си Джей"

Проверките на банките: Отново под стрес

Влизането на България в единния европейски надзор ще мине през проверка от ЕЦБ на шест български банки

Дизелът залязва на изток

Забраните за стари дизели в западноевропейски градове се превръщат в износ на мръсен въздух към Източна Европа, а решенията трябва да се взимат и на двете места

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

20 въпроса: Мария Касимова

Най-новата й книга - "Балканска рапсодия" (изд. "Колибри"), излезе тази есен

Ния от 9 до 5

Петата самостоятелна изложба на създателката на Water Tower Art Fest Ния Пушкарова е арт експеримент с отворено студио

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 17.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Червена вълна на борсите, кризата в "Обединени патриоти" продължава

Емисия

DAILY @7PM // 20.11.2018 Прочетете