С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
20 окт 2006, 0:00, 2097 прочитания

Young&Rubicam с нов и стар партньор

Компанията и New Moment започват стратегическо партньорство, "Шампионите" остават част от мрежата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Търсенето на нова агенция, която да бъде партньор на международната компания Young&Rubicam и да обслужва Danone в България, приключи.

Избрана, и то не само за страната, е мрежата на New Moment New Ideas Company, обхващаща целия Балкански полуостров. Оказа се, че New Moment New Ideas не са отказали офертата на Young&Rubicam, а са се споразумели за международно партньорство между двете компании. "Влизаме в ново партньорско споразумение с New Moment New Ideas, което ще покрива региона на Балканите", съобщи Бърнард Барнет, вицепрезидент по корпоративните въпроси на Y&R за Европа, Близкия изток и Африка. Той обясни още, че взаимоотношенията с "Шампионите", които досега представяха международната мрежа, няма да бъдат прекратени, но ще се променят. "В края на тази година формалната афилиация* ще приключи, но "Шампионите" ще останат стратегически партньор на Y&R Brands за България", каза Барнет.
"От 1 октомври New Moment New Ideas Company е рекламната агенция на Danone за България", съобщиха от международния производител на хранителни продукти. "Обслужваща агенция на Danone в световен мащаб е Young&Rubicam, която в България вече ще бъде представлявана от New Moment New Ideas. Договорът с е първа стъпка към стратегическо партньорство между New Moment и Young&Rubicam, като все още тече процес на дефиниране на отношенията между двете рекламни компании. Първият им съвместен проект ще бъде именно обслужването на Danone", се казва още в съобщението. Потърсен за коментар, управляващият директор на New Moment New Ideas Ненад Лозович потвърди информацията и уточни, че агенцията ще запази както своето име, така и независимия си пазарен статут. "Партньорството ни с Young&Rubicam, което в перспектива New Moment се надява да разработи, е трето за текущата година. В началото на 2006 г. агенцията получи статут на официален партньор на Съвета на Европа в проектите за развитие на изкуство и култура за Балканския регион. По-късно през годината New Moment стана партньор и в проекта на Едуард де Боно "Световен център за нова мисъл", разказа още Лозович.
Както взаимоотношенията между New Moment и Y&R все още не са уточнени, така и бъдещата позиция на "Шампионите" все още не е окончателно изяснена. Управителят Невена Митрева каза, че те остават партньор на международната агенция и ще продължат да работят за Danone до края на годината. "Шампионите" чрез медиа агенцията си "Медиахелп" ще извършват медиа планирането и купуването за марките на Danone.
С партньорството си с Y&R българският офис на New Moment затвърждава позицията си като най-голямата рекламна агенция в страната. Според класацията по приходи на агенциите, публикувана в "Капитал" през 2005 г., те управлява 40 млн. лева рек­ламни инвестиции на своите клиенти. От 2006 г. към тях ще бъдат добавени още няколко милиона - за 2005 г. Danone са инвестирали в тв и пресреклама над 4 млн. лева.





Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

All Channels е най-добрата PR агенция на годината All Channels е най-добрата PR агенция на годината

БДВО връчи 44 отличия, като в състезанието участваха 93 проекта

18 май 2019, 1941 прочитания

Екатерина Тупарева: Ръстът на рекламния пазар ще се забави Екатерина Тупарева: Ръстът на рекламния пазар ще се забави

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

17 май 2019, 1801 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Със замах

"Болкан нюз корпорейшън" прибавя към собственостите си и "Радиокомпания Си Джей"

Бай Ганьо - европейски прокурор

Европейската прокуратура е уникална възможност за България да получи независим разследващ орган по корупцията

Страхотна камера в познат дизайн

Huawei P30 Pro надгражда предшественика си P20 Pro във всеки аспект

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Селото се оказа тъкмо в града

Няколко стопанства с доставка, които предлагат чиста, разнообразна и вкусна храна

Работохолици до доказване на противното

Марк Грифитс, професор по поведенческо пристрастяване и директор на звено за изследване на хазарта в Nottingham Trent University