Young&Rubicam с нов и стар партньор

"Агенция на годината " от рекламния фестивал в Албена - New Moment, е новата реклмна агенция на Danone

Young&Rubicam с нов и стар партньор

Компанията и New Moment започват стратегическо партньорство, "Шампионите" остават част от мрежата

Борислав КАНДОВ
1700 прочитания

"Агенция на годината " от рекламния фестивал в Албена - New Moment, е новата реклмна агенция на Danone

© АСЕН ТОНЕВ


Търсенето на нова агенция, която да бъде партньор на международната компания Young&Rubicam и да обслужва Danone в България, приключи.

Избрана, и то не само за страната, е мрежата на New Moment New Ideas Company, обхващаща целия Балкански полуостров. Оказа се, че New Moment New Ideas не са отказали офертата на Young&Rubicam, а са се споразумели за международно партньорство между двете компании. "Влизаме в ново партньорско споразумение с New Moment New Ideas, което ще покрива региона на Балканите", съобщи Бърнард Барнет, вицепрезидент по корпоративните въпроси на Y&R за Европа, Близкия изток и Африка. Той обясни още, че взаимоотношенията с "Шампионите", които досега представяха международната мрежа, няма да бъдат прекратени, но ще се променят. "В края на тази година формалната афилиация* ще приключи, но "Шампионите" ще останат стратегически партньор на Y&R Brands за България", каза Барнет.

"От 1 октомври New Moment New Ideas Company е рекламната агенция на Danone за България", съобщиха от международния производител на хранителни продукти. "Обслужваща агенция на Danone в световен мащаб е Young&Rubicam, която в България вече ще бъде представлявана от New Moment New Ideas. Договорът с е първа стъпка към стратегическо партньорство между New Moment и Young&Rubicam, като все още тече процес на дефиниране на отношенията между двете рекламни компании. Първият им съвместен проект ще бъде именно обслужването на Danone", се казва още в съобщението. Потърсен за коментар, управляващият директор на New Moment New Ideas Ненад Лозович потвърди информацията и уточни, че агенцията ще запази както своето име, така и независимия си пазарен статут. "Партньорството ни с Young&Rubicam, което в перспектива New Moment се надява да разработи, е трето за текущата година. В началото на 2006 г. агенцията получи статут на официален партньор на Съвета на Европа в проектите за развитие на изкуство и култура за Балканския регион. По-късно през годината New Moment стана партньор и в проекта на Едуард де Боно "Световен център за нова мисъл", разказа още Лозович.
Както взаимоотношенията между New Moment и Y&R все още не са уточнени, така и бъдещата позиция на "Шампионите" все още не е окончателно изяснена. Управителят Невена Митрева каза, че те остават партньор на международната агенция и ще продължат да работят за Danone до края на годината. "Шампионите" чрез медиа агенцията си "Медиахелп" ще извършват медиа планирането и купуването за марките на Danone.

С партньорството си с Y&R българският офис на New Moment затвърждава позицията си като най-голямата рекламна агенция в страната. Според класацията по приходи на агенциите, публикувана в "Капитал" през 2005 г., те управлява 40 млн. лева рек­ламни инвестиции на своите клиенти. От 2006 г. към тях ще бъдат добавени още няколко милиона - за 2005 г. Danone са инвестирали в тв и пресреклама над 4 млн. лева.

Търсенето на нова агенция, която да бъде партньор на международната компания Young&Rubicam и да обслужва Danone в България, приключи.

Избрана, и то не само за страната, е мрежата на New Moment New Ideas Company, обхващаща целия Балкански полуостров. Оказа се, че New Moment New Ideas не са отказали офертата на Young&Rubicam, а са се споразумели за международно партньорство между двете компании. "Влизаме в ново партньорско споразумение с New Moment New Ideas, което ще покрива региона на Балканите", съобщи Бърнард Барнет, вицепрезидент по корпоративните въпроси на Y&R за Европа, Близкия изток и Африка. Той обясни още, че взаимоотношенията с "Шампионите", които досега представяха международната мрежа, няма да бъдат прекратени, но ще се променят. "В края на тази година формалната афилиация* ще приключи, но "Шампионите" ще останат стратегически партньор на Y&R Brands за България", каза Барнет.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал