Новият брой: Накъде след вота
Close

Lowe Swing знае защо

Агенцията спечели обявения от "Каменица" АД конкурс и поема основната марка на компанията

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Инвестиции
1.84 млн. лева са вложили "Каменица" АД в телевизионна реклама на всичките си марки за първите десет месеца на 2006 г.

В опит да освежи основната си марка, а може би и да спре появилото се изоставане от конкуренцията, "Каменица" АД направи едно от най-нормалните неща - проведе мащабен конкурс за избор на рекламни агенции, обслужващи марките на компанията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    oligofree

    Някои редове намирисват на вафла трепач-10 години едно и също, докато не се утрепаха сами :)))

    ...култовия слоган на марката - "Мъжете знаят защо" ...Една от целите ни е да сложим малко повече съдържание в това послание".

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-?
    Една българка

    "Конкурсът не е резултат от качеството на работа на Euro RSCG", каза маркетинговият директор на "Каменица" АД Симеон Горанов. Ама предпоследния ден на конкурса май не беше на това мнение хахахаахахаааа)) Защото аз ясно го чувах какво си говори с "едни хора от О'гилви" дето много ограбват Спомням си много ясно репликата "Това повече не може да продължава така" и "Не, не! Там положението си е КАУЗА ПЕРДУТА")))) А пък хората от О'гилви му споделиха, че "те затова се били махнали от там)))))))))))))))))))))
    А-СЕ-ГА-О-БА-ДЕ-НИ-ЯТ! А-СЕ-ГА-О-БА-ДЕ-НИ-ЯТ! А-СЕ-ГА-О-БА-ДЕ-НИ-ЯТ!





    Нередност?
Нов коментар