Искам телевизия!

Приходите на тв каналите от реклама скочиха с 33%

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Въпреки все по-сериозната конкуренция съмненията в достоверността на рейтингите, както и тези за нечисти връзки между медии и медиа шопове, да имаш тв канал в България е доста приятно занимание.

Поне според данните от мониторинга върху рекламните приходи на телевизиите, изготвен от агенция Market Links. А те показват следното - инвестициите в тв реклама през 2006 г. са нараснали с (внимавайте) 33% в сравнение с 2005 г. В парично изражение общата сума достига 349.604 млн. лева, сравнени с 262.811 млн. лева през 2005 г., и това е най-големият ръст, регистриран досега.* Дори и да се вземе предвид традиционното повишение на рекламните тарифи, което медиите правят, този ръст е повече от впечатляващ.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Marketology

    Цитат:

    "...от посочените суми не са извадени комисионите на рекламни агенции, медиа шопове и рекламодатели, купуващи директно рекламно време, както и бартерните договори и отстъпките за обем. Прието е от официалните суми да се вадят от 10% до 50%..."

    На това му се казва "представяте ли си извадка"

    Нередност?
  • Noname

    Незнам каква е тази методика на Маркет Линкс, но цифрите на един друг институт, мониториращ ТВ реклама доста по-отдавна сочат коренно различни неща:
    общ ръст на ТВ реклама 2005-2006 - 16% (толкова е и общия ръст на всички обеми)
    ръст на национални ефирни - 9%
    ръст на кабелни - 101%

    Канала не само няма ръст през 2006, а отчита спад с 12% в рекламните си постъпления. Мисля, че при изчисленията на Маркет Линкс някой е объркал годините и вместо за ръст 2005-2006 говори за 2004-2005!
    Нова ТВ има ръст от ЕДВА 2%!
    Ръста на бТВ е 17%.

    Намирам статията не само за пълна с фактически грешки и противоречия, но и за крайно непрофесионало написана!

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    N.Petrov

    До Noname:
    от къде знаеш, че пък твоята информация е по вярна?!?!
    Можеж ли да го докажеж, че така се ежиж и гневиш?!?!?

    Нередност?
Нов коментар