Хаос на концесия
Бойко Борисов се опитва да въведе нещо като ред във външната реклама, но вместо това предизвиква съмнения
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Няма такъв бизнес като външната реклама в София.
Така звучи най-краткото описание на пазара на външна реклама в София, ако си позволим да перифразираме заглавието на един легендарен филм от 1954 г. В цялата му история от деветдесетте години насам няма човек, който да се е опитал да въведе ред и да не се е омотал в мрежите, заплетени от общинските съветници и играчите на пазара. Бойко Борисов е на път да се превърне в поредната му жертва.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
България е унитарна държава , а не федерация . Необходим е ЗАКОН ЗА ВЪНШНАТА РЕКЛАМА, а не някакви пикливи наредбички, които групички по интереси да обжалват или да блокират. Само така ще има някакъв ред, макар и той да не се харесва на всички.
Много интересна темичка. Всъщност - наистина плаче за закон. Има ли въобще някаква цифричка - колко са парите, които се дават за право на реклама? Има ли ги заложени в нечий бюджет "по приходи"? По главния път София - Варна например има около 300 рекламни билборда. Непрекъснато се появяват нови, обновяват се паната на вече монтираните - въобще-кипи дейност! И пак - кой прибира парите? А дали да не искаме намаление на цените на винетките за сметка на рекламите? Майната им на пътните знаци!! По-добре да гледаме водки и FHM !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.